رئیس هیأت کشتی گلستان:

رئیس هیأت کشتی گلستان گفت: در کشتی به دنبال این هستیم تصمیمات فردی نباشد و به دنبال راه‌اندازی شورای سیاستگذاری کشتی هستیم.

شورای سیاستگذاری کشتی گلستان راه‌اندازی می‌شود/ راه‌اندازی سه خانه کشتی در محلات کم‌برخوردار گرگان

به گزارش گلستان 24، علی اکبر بصیرنیا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کمتر از یک ماه گذشته با آرای 24 نفر از اعضای هیأت به عنوان ریاست هیأت کشتی گلستان انتخاب شدم و تلاش خواهیم کرد کشتی گلستان را به جایگاه واقعی خود برگردانیم.

 

رئیس هیأت کشتی گلستان ادامه داد: روزگاری کشتی مهد ورزش استان بود و هیچ رشته‌ای به اندازه کشتی برای ما در المپیک و میادین ورزشی مدال‌آور نبود.

بصیرنیا گفت: در طول یک ماه برنامه‌ریزی شد که بتوانیم زیرساخت‌های کشتی را تقویت کنیم، در شهرستان‌ها سالن ورزشی کشتی داریم ولی در مرکز استان فاقد سالن اختصاصی کشتی هستیم.

وی افزود: خوابگاه کشتی استان گلستان را در کنار خانه کشتی حجاب با ظرفیت هشتاد نفر اجرایی کردیم و در سفر دوم رئیس جمهور به استان تلاش خواهیم کرد به عنوان یک پروژه به آن توجه شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: ظرفیت اقامتی در استان نداریم و در تلاش هستیم با ایجاد خوابگاه کشتی شرایط را برای اردوهای تیم ملی فراهم کنیم

وی افزود: در کشتی به دنبال این هستیم تصمیمات فردی نباشد و به دنبال راه‌اندازی شورای سیاستگذاری کشتی هستیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: هیأت کشتی استان شرایط خوبی ندارد و درصدد این هستیم مجمع خیرین کشتی را در استان راه‌اندازی کنیم.

بصیرنیا افزود: در محلات کم‌برخوردار به دنبال راه‌اندازی خانه کشتی محلات هستیم و شهرداری گرگان اعلام آمادگی کرده سه خانه کشتی محلات را در استان راه‌اندازی کند.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم که سرمایه‌گذاری در کشتی هزینه نیست و می‌توانیم با توسعه کشتی آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری اردوی تیم کشتی آزاد نوجوان جمهوری اسلامی ایران در گرگان  تأکید کرد: این اردو برای نخستین بار در استان برگزار شده و هدف ما این است که برای موفقیت کشتی گلستان از رده نونهالان و نوجوانان اقدام کنیم و در کنار کشتی‌گیران نوجوان تیم ملی برخی از کشتی‌گیران نخبه استانی را قرار دادیم تا با دانش و معلومات مربیان تیم ملی آشنا شوند.

بصیرنیا خاطرنشان کرد: این اردو از ۱۸فروردین آغاز شده و تا  ۲۸فروردین ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در استان گلستان سه هزار کشتی گیر فعالیت دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار