استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: پروژه‌های بلاتکلیف بهترین راه حل برای تامین اعتبارات ورزشی است که از محل مولدسازی این پروژه‌ها و ماده ۲۷ (مشارکت بخش خصوصی برای تکمیل این پروژه‌ها) می‌توان این اقدام را انجام داد.

پروژه‌های بلاتکلیف بهترین راه حل برای تامین اعتبارات ورزشی است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی محمد زنگانه شب گذشته در نشست صمیمی با روسا و نایب رییسان هیات‌های ورزشی این استان اظهار کرد:  سانس‌های خالی اماکن ورزشی ادارات، سازمان‌ها و نهادها توسط اداره کل ورزش استان شناسایی و ارایه شود؛ واگذاری این سانس‌ها به تیم‌های ورزشی استان که در لیگ‌های مختلف کشور حضور دارند، در قالب مصوبه‌ای در شورای اداری به مدیران ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: جمع سپاری در واقع امری خیرخواهانه در ورزش و سایر بخش‌هاست و مردم نشان داده‌اند که در امور خیرخواهانه و مشارکتی حضور پررنگی خواهند داشت.

زنگانه گفت: برای جمع سپاری می‌توان پویش‌هایی ایجاد کرد و آنها را در فضاهای مجازی گسترش داد که اگر خلاف این حرف من مبنی بر جمع‌آوری بیشتر بودجه و اعتبارات صورت گیرد، خود به شخصه این مسئولیت را کنار می‌گذارم.

وی بیان کرد: مدیران استان قدرت ریسک(خطر) ندارند و بدانید مدیران بزدل مانع پیشرفت استان خواهند شد.

زنگانه گفت:  مدیران ما متاسفانه مدیران فرهنگ‌ستیز با سرمایه‌گذار هستند که جلو فعالیت این مدیران را گرفته و این کار ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در خصوص سخنان ناصر رزاقیان رییس هیات سوارکاری استان خاطرنشان کرد: اسب از مزیت‌های ویژه استان است که باید تمرکززدایی شود.

استاندار بیان کرد: البته در سوارکاری به ویژه رشته اسبدوانی مافیاهایی وجود دارند که باید شناسایی شوند و بعد مسایل مربوطه را پیگیری کنیم.

زنگانه تصریح کرد: در دولت سیزدهم در این استان تاکنون ۲۳ قهرمان و مدال‌آور دارای شرایط، جذب دستگاه‌های مختلف شده‌اند.

وی بیان کرد: همه مدال‌آوران و قهرمانان بر اساس قانون که در رقابت های جهانی، المپیک و پارالمپیک صاحب مقام‌های اول تا سوم می‌شوند باید در دستگاه‌های مختلف جذب شوند.

زنگانه تصریح کرد: سال گذشته تعداد قابل توجهی از ۶۳ مدال‌آور استان در رقابت‌های مختلف در دفتر کارم تقدیر شدند و به زودی اندک افراد باقیمانده نیز مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

استاندار گلستان گفت: دعوت از ۴۰۰ ورزشکار استان به اردوهای تیم‌های ملی و عضویت ۱۵۰ نفر از آنان به عنوان عضو ثابت تیم‌های ملی، بزرگترین افتخار برای استانی مانند گلستان است که ظرفیت ها و جوانان مستعد بسیاری دارد.

زنگانه افزود؛ از محل سفر رییس جمهور به گلستان مبلغ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری مرکز استان که ۱۰ سال ساخت آن متوقف مانده بود مصوب شد که در سال اول ۴۸۰ میلیارد ریال اختصاص یافت و کارگاه آن شروع به فعالیت کرد، مابقی آن مصوبه نیز در سال دوم تخصیص خواهد یافت.

وی با تقدیر از حامیان مالی تیم‌های ورزشی همچون شهرداری گرگان از بسکتبال و شهرداری گنبدکاووس از والیبال یادآور شد: با توجه به تجربیات گذشته مبنی بر جمع سپاری کارهایی همچون تیم‌داری ثابت شده که این برنامه می‌تواند بیشتر از مبلغ در نظر گرفته شده حامیان مالی، بودجه به تیم‌ها تزریق کند.

زنگانه ادامه داد: باید مساله جمع سپاری تیم بسکتبال شهرداری گرگان و حتی والیبال گنبدکاووس بر روی سایت و سامانه قرار گیرد که بدون شک افراد بی‌شماری هرچند با مبالغ اندک پای کار خواهند آمد و اعتبارات بیشتری از مبالغ فعلی برای این تیم‌ها جمع‌آوری می‌شود.

استاندار گلستان تاکید کرد: بدون شک تجربه این کار موفقیت‌آمیز خواهد بود و می‌توان این تجربه را به رشته‌ها و تیم‌های دیگر گسترش داد تا آنها مشکلی برای هزینه‌هایی همچون تهیه لباس و اعزام به مسابقات نداشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار