فصل جدید رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گلستان عصر روز یکشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۳۹۴ با برگزاری ۵ دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد و با صدرنشینی تیم استقلال جوان خان به بین به پایان رسید.

نتایج هفته اول لیگ برتر فوتبال استان گلستان

به گزارش گلستان24 : در هفته نخست این رقابت ها تیم استقلالل کردکوی با نتیجه ۱ بر ۰ مقابل تیم پاس گرگان به برتری دست یافت. تک گل این دیدار که در استادیوم تختی شهرستان کردکوی برگزار شد را مسعود عقیلی کاپیتان با تجربه این تیم به ثمر رساند تا نماینده گرگان با دست خالی کردکوی را ترک کند.

برنامه کامل لیگ برتر  فصل پانزدهم

در زمین ورزشی روستای سرکلاته ، دیدار تیمهای استقلال سرکلاته و کشاورز علی آباد در پایان ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی ۱ – ۱ به پایان رسید.

شهرآورد بندرگز پس از سالها تساوی این بار با برتری آبی پوشان بندرگز خاتمه یافت. شاگردان مهران شهسوار در تیم استقلال بندرگز با نتیجه ۱ بر ۰ مقابل شاگردان نورعلی رضایی به پیروزی دست یافتند تا مربی جوان این تیم در نخستین تجربه سرمربیگری خود ، رقیب سنتی خود را پس از سالها با شکست بدرقه نماید.

تیم پرستاره پارس ایده گرگان نیز در استادیوم آزادی گرگان با نتیجه قاطع ۳ بر ۰ مقابل تیم عقاب گنبد به برتری دست یافت تا نام خود را بعنوان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی رقابت های این فصل معرفی نماید.

در آخرین دیدار این هفته نیز تیم استقلال جوان خان به بین با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل تیم شهید آسیابی کلاله پیروز شد تا به دلیل گل زده بیشتر در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار بگیرد.

نتایج کامل رقابت های این هفته :

استقلال کردکوی ۱ – ۰ پاس گرگان

پارس ایده گرگان ۳ – ۰ عقاب گنبد

شاهین بندرگز ۰ – ۱ استقلال بندرگز

استقلال جوان خان به بین ۴ – ۱ شهید آسیابی کلاله

استقلال سرکلاته ۱ – ۱ کشاورز علی آباد

ارسال نظر

آخرین اخبار