پروپیچ مهاجم کروات استقلال بعد از زدن دو گل برای آبی‌ها در جام‌حذفی به استقلالی‌ها نوید داد که در لیگ ‌برتر هم در کنار سجاد شهباززاده، خط حمله‌ای آتشین تشکیل دهند.

پیشنهاد پرسپولیس به پروپیچ

 به گزارش گلستان 24، به نقل از خبرآنلاین؛ پروپیچ مهاجم کروات استقلال بعد از زدن دو گل برای آبی‌ها در جام‌حذفی به استقلالی‌ها نوید داد که در لیگ ‌برتر هم در کنار سجاد شهباززاده، خط حمله‌ای آتشین تشکیل دهند. پروپییچ هم می‌گوید اگر او و سجاد با هم بازی کنند، می‌توانند یکی از خطرناک‌ترین زوج‌های هجومی لیگ را تشکیل دهند.او در این مورد می گوید:« برای من خیلی مهم است که گل بزنم. به ‌هر ‌حال مهاجم هستم و از من توقع دارند. اولین گل‌هایم را برای استقلال در جام‌ حذفی زدم. طرفداران استقلال منتظر بودند برای تیم گل بزنم. خیلی خوشحالم که در حذفی پایم به گلزنی باز شد و می‌خواهم در مسابقات لیگ‌ برتر هم به گلزنی‌ام ادامه بدهم.با سجاد شهباززاده رابطه خیلی خوبی در استقلال دارم.من و سجاد در یک پست بازی می کنیم اما بعضی وقت‌ها در تمرینات مربی، سجاد را پشت‌سر من می‌گذارد. در آن صورت می‌توانیم با هم در زمین بازی باشیم که این خیلی خوب است. می‌توانیم خطرناک‌ترین زوج خط حمله فوتبال ایران تشکیل دهیم.»

پیشنهاد پرسپولیس به پروپیچ

پروپیچ می گوید قبل از استقلال از پرسپولیس هم پیشنهاد داشته است:« من دسامبر سال 2014 از پرسپولیس پیشنهاد داشتم ولی کوکسی، باشگاهی که در آن بازی می‌کردم، اجازه نداد جدا شوم و به ایران بیایم. در نقل و انتقال زمستانی بود که این باشگاه به من پیشنهاد داد.»

ارسال نظر

آخرین اخبار