سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:مستحق برد بودیم و نشان دادیم لیاقت این 3 امتیاز را داشتیم ناراحتی ما فقط از این است که به اندازه کافی تا به الان امتیاز نگرفتیم.

تنها ناراحتی برانکو پس از برد

به گزارش گلستان24، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: درگذشت حاجیان در مراسم عید قربان را تسلیت می گویم. 3 امتیاز برای هواداران پرسپولیس در عید قربان خوب بود. این برد را به آنها تقدیم می‌کنم. چیزی که من را به عنوان مربی خوشحال می‌کند انجام بازی منظم مقابل تیمی‌ است که از بهترین های ایران است. موفق شدیم تمام ضد حملات حریف را کنترل کنیم و فرصت‌های متعددی را روی دروازه به وجود آوردیم. مستحق برد بودیم و نشان دادیم لیاقت این 3 امتیاز را داشتیم ناراحتی ما فقط از این است که به اندازه کافی تا به الان امتیاز نگرفتیم. مایلم در این جا از بازیکنان تیم به دلیل مبارزه جانانه مقابل تراکتورسازی تشکر کنیم امروز بی نقص بازی کردیم.

وی افزود: از دقیقه اول بازی هدفمان برد و کسب 3 امتیاز بود. فرصت زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. این مسئله را در نظر داشته باشید با تیمی بازی کردیم که فصل قبل در آستانه قهرمانی بود. فضای ضد حمله را برای حریف به طور کامل بستیم چندین موقعیت گل داشتیم که مهدی طارمی و علی علیپور موقعیت‌هایی را از دست دادند. در نهایت روی پنالتی که طارمی گرفت بنگستون گل تیم را به ثمر رساند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند مدعی باشد، تصریح کرد: نشان دادیم استحقاق حضور در جرگه مدعیان را داشتیم اما ورزش فوتبال به این شکل است که گاهی اتفاقات طوری که شما می‌خواهید رقم نمی‌خورد. فرقی ندارد که با ما کدام تیم بازی داریم همه حریفان قوی هستند. سعی می‌کنیم با روند رو به رشد به موفقیت‌های بیشتری برسیم و جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم.

 

 
منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار