دیگر کوچک‌ترین کری با آبی‌ها ندارم

محسن بنگر گفت: «جلوی معرفت استقلالی‌ها کم آوردیم. دیگر کوچکترین کری با آبی‌ها ندارم، تازه فهمیدم فوتبال خیلی بی ارزش است.»

محسن بنگر: جلوی معرفت استقلالی‌ها کم آوردیم

غمگین، خسته، بهت‌زده و تکیده... این‌ها چیزهایی بود که در ظاهر محسن بنگر دیده می‌شد. هم‌استانی و هم‌اتاقی زنده‌یاد هادی نوروزی در اردوهای پرسپولیس که دل پردردی داشت.

بنگر نوروزی

به گزارش گلستان24، محسن بنگر حرف‌های ناگفته‌ای را بیان کرد که در نوع خودش جالب بود. به شما هم پیشنهاد می‌کنیم این مصاحبه را بخوانید که خواندنی است:

وقتی خبر درگذشت هادی نوروزی را شنیدی، چه احساسی به تو دست داد؟

وقتی شنیدم هادی توی بیمارستان آتیه بستری شده، بلافاصله خودم را به آنجا رساندم که... بعضی وقت‌ها یک طوری می‌سوزی و آتش می‌گیری که هزار نفر هم نمی‌توانند خاموشت کنند. باور نمی‌کنم. تا زمانی که آن خدابیامرز را توی قبر نگذاشته بودند هم باور نمی‌کردم. آخر مگر می‌شود؟ هادی نوروزی باشی، ورزشکار باشی و ...

شنیدیم سر مزار آن مرحوم حالت بد شد، چرا؟

)آهی می‌کشد) یاد هانی و هانا پسر و دختر هادی افتادم. تمام مدت داشتم به آنها فکر می‌کردم اصلاً تعادل نداشتم. نگران بچه‌های آن مرحوم بودم که حالم خراب شد.

فکر می‌کنی چه باید کرد؟

می‌خواستم میکروفون را بردارم و فریاد بزنم آهای مشتی‌ها، آهای بامعرفت‌ها، آهای پرسپولیسی‌ها و آهای کسانی که بر مزار هادی آمدید، لطف کنید حق هانی و هانا را بدهید. حق و حقوق زن و بچه هادی را بدهید تا حداقل دغدغه مالی نداشته باشند اما هرقدر به خودم فشار آوردم نتوانستم. اصلاً کلمات بر زبانم جاری نمی‌شد.

حالا همین حرف‌ها را ما می‌توانیم از قول تو بنویسیم؟

صد در صد. اتفاقاً بنویسید که همه ما پرسپولیسی‌ها موافقیم اولین پولی که رسید به خانواده هادی خدابیامرز بدهند. قبل از همه ما اول به خانواده آن مرحوم برسند و همه بازیکنان هم راضی هستند.

اصلاً باور می‌کردی که چنین اتفاقی بیفتد و همبازی‌ات را مفت و مسلم از دست بدهی؟

توی این چند روزه همه‌اش دارم به این موضوع فکر می‌کنم. سرنوشت همیشه آماده است یک چیزی را از آدم بگیرد اما این یکی را اصلاً تصور نمی‌کردم. مطمئن هستم این اتفاق هرگز برای خانواده‌اش، همسر و بچه‌هایش عادی نمی‌شود. طفلکی‌ها طی همین چند روز فشارهای روحی- روانی بسیاری را تحمل کردند که غیرقابل جبران است اما ما پرسپولیسی‌ها به ویژه مسئولان باشگاه باید حداقل اجازه ندهیم مشکلات مالی، خانواده هادی را اذیت کند. آن مرحوم مطالباتی از فصول گذشته و همین لیگ پانزدهم دارد که باید به خانواده‌اش پرداخت شود.

زنده‌یاد هادی نوروزی چه جور شخصیتی بود؟

هادی خوش‌اخلاق، سر به زیر و کمی هم کم‌رو اما خیلی فوتبالیست بود. اهل قیل و قال نبود و اصلاً نمی‌خواست توی چشم باشد. هادی زیاده‌خواه هم نبود. به راحتی می‌توانست شماره‌های 10، 8 یا 7 پرسپولیس را که معروف‌تر است، بردارد اما این را هم نمی‌خواست و شماره 24 می‌پوشید (با بغضی فراوان ادامه می‌دهد) شاید از اول هم می‌دانست این شماره متعلق به خودش است و باید ابدی شود.

شنیدیم همسرش خواسته شماره 24 پرسپولیس بایگانی شود؟

این تنها خواسته همسر آن مرحوم است که باید در دستور کار باشگاه قرار بگیرد. به نظرم این حداقل کاری است که ما می‌توانیم برای هادی انجام دهیم و دوستان هم مطمئن باشند مشکلی به وجود نمی‌آید. این شماره باید ابدی شود.

در طول این چند سالی که همبازی آن خدابیامرز بودی، مشکل قلبی از او دیدی؟

نه، هادی انسانی احساسی و عاطفی بود اما هیچ‌گونه ناراحتی جسمی یا قلبی نداشت. اتفاقاً به دلیل کشتی‌گیر بودن، قدرت بدنی خوبی هم داشت و ... خدا رحمتش کند.

مراسم خاکسپاری آن مرحوم هم با ازدحام فراوان جمعیت همراه بود. فکرش را می‌کردی؟

در بابل و کپورچال غوغایی برپا بود. این همه آدم از نسل‌های مختلف آمدند برای بدرقه هادی نوروزی. بعضی‌ها گریه می‌کردند، بعضی‌ها بغض کرده بودند و بعضی‌ها هم فریاد می‌کشیدند و ضجه می‌زدند. واقعاً مراسم پرشکوهی بود اما چه فایده؟ حیف که دیگر هادی بین ما نیست.

راستی تصور می‌کردی استقلالی‌ها هم برای تشییع پیکر آن مرحوم حضور پیدا کنند؟

این موضوع برای خودم من هم خیلی عجیب بود. راستش را بخواهید، جلوی معرفت استقلالی‌ها توی این چند روز کم آوردیم. الان می‌گویم دیگر کوچکترین کری با استقلالی‌ها ندارم. شاید پیش‌تر توی زمین فوتبال برای آنها کری می‌خواندم اما امروز همه با هم رفیق و همدرد هستیم. همین که استقلالی‌ها همسفره تنهایی و شریک غم ما در از دست دادن هادی شدند، خیلی جای قدردانی دارد.

بسیار خب، سؤالات ما به پایان رسید و تو هم که تمرین داری. حرف ناگفته‌ای نمانده؟

باز هم تأکید می‌کنم دردهای امروزم متعلق به خودم نیست. همه ما پرسپولیسی‌ها انتظار داریم مسئولان باشگاه به خانواده هادی برسند و پرداخت مطالبات مالی مرحوم نوروزی را در اولویت خود قرار دهند.

حرف‌های محسن وقتی هادی هنوز زنده است

بنگر: کاش پرسپولیس 10 تا هادی نوروزی داشت

رفاقت محسن بنگر با هادی نوروزی متعلق به امروز و دیروز نیست. آنها سال‌هاست با هم رفاقت دارند. این محسن که حالا برای همبازی مرحومش بی‌تابی می‌کند، وقتی هادی زنده بود هم واقعاً او را از صمیم قلب دوست داشت. اگر دسترسی به نرم‌افزار بارکدخوان دارید، حتماً این بارکد را اسکن کنید و فیلم مصاحبه همکارمان مجتبی صالح با محسن بنگر را ببینید. این فیلم به زمانی برمی‌گردد که محسن مصدوم بود. او لنگ‌لنگان به تمرین پرسپولیس می‌آید و هواداران در درفشی‌فر شعار می‌دهند محسن باتعصب... مجتبی صالح در حال مصاحبه با بنگر است که هادی نوروزی وارد کادر می‌شود و با خنده و شوخی می‌گوید: حالا ما بی‌غیرت و محسن باتعصب که بلافاصله بنگر می‌گوید: «کاش پرسپولیس 10 تا بازیکن مثل هادی نوروزی داشتحتماً این فیلم را ببینید.

محسن صاحب‌ عزاست

همدردی با آقای انتقام

محسن بنگر این روزها غمگین است، آن‌قدر غمگین که توان حرف زدن ندارد. او که رفاقت دیرینه و صمیمانه‌ای با هادی نوروزی داشت، این روزها به نوعی خودش هم صاحب‌ عزاست.

محسن از لحظه‌ای که خبر فوت هادی را شنید، مثل پروانه دور خانواده همبازی‌اش می‌چرخید و مانند اسپند روی آتش بود.

پرسپولیسی‌ها به بنگر لقب آقای انتقام داده‌اند چون هر بازیکنی در زمین سر به سر پرسپولیسی‌ها می‌گذاشت، با محسن طرف بود. آقای انتقام حالا اندوهگین است. به تصاویر و فیلم‌های باقی‌مانده از مراسم درگذشت، وداع و ختم هادی نوروزی نگاه کنید. بنگر همه جا هست. او صاحب ‌عزاست و ما هم با او همدردی می‌کنیم.

کاپیتان با بنگر والیبال بازی می‌کرد

شاید ندانید ولی زنده‌یاد هادی نوروزی در کنار فوتبال و کشتی که قبلاً کار کرده بود، علاقه خاصی به والیبال داشت. کاپیتان فقید پرسپولیس از هر فرصتی در اردوهای پرسپولیس استفاده می‌کرد و از محسن بنگر هم‌اتاقی‌اش و سایر بازیکنان می‌خواست به سالن رفته و والیبال بازی کنند.

دم ​استقلالی‌ها گرم

بنگر: تازه فهمیدم فوتبال خیلی بی‌ارزش است

محسن بنگر که دیروز یک مصاحبه اختصاصی با همکارمان مهدی یکتا انجام داد، دیروز به محض ورود به درفشی‌فر مقابل دوربین مجتبی صالح ایستاد و درباره همبازی‌اش حرف زد... محسن که با پیراهن منقش به عکس هادی نوروزی و با دو شاخه گل رز به درفشی‌فر آمده بود، گفت: «هادی همیشه خوب بود و اصلاً اخلاق بد نداشت

همکارمان از بنگر خواست خاطره‌ای از هادی تعریف کند: «آن نیم فصلی که هادی قرضی رفت نفت، شب قبل از بازی با نفت به هادی زنگ زدیم. به رضا (نورمحمدی) گفتم فردا هادی را چی کار کنیم که رضا گفت به خودش زنگ بزن. به هادی زنگ زدم و پرسیدم فردا چی کار می‌کنی می‌خواهی مقابل ما بازی کنی که جواب داد خیالتون راحت مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنم و البته بازی هم نکرد

بنگر در پاسخ به این سؤال که چه هدیه‌ای برای هادی در نظر داری، گفت: «همین که بتوانم حق و حقوق هادی را برای هانی و هانا بگیرم و لیاقت داشته باشم این حق و حقوق را به خانواده‌اش بدهم، بزرگ‌ترین هدیه است

حرف‌های پایانی هم واقعاً متأثرکننده بود: «تازه فهمیدم فوتبال خیلی بی‌ارزش است. من که خودم درس عبرت گرفتم. دیگر برای استقلالی‌ها کری نمی‌خوانم. واقعاً دم استقلالی‌ها گرم که در تحمل غم هادی کنار ما بودند.» به شما توصیه می‌کنیم حتماً بارکد این مطلب را اسکن کنید و فیلم حرف‌های بنگر را ببینید.

بنگر با شماره 24 وارد درفشی‌فر شد

محسن بنگر به دلیل همزبانی رابطه بسیار خوب و مطلوبی با مرحوم هادی نوروزی داشت. مدافع بلندبالای پرسپولیس که این روزها حال و روز خوشی ندارد دیروز (یک‌شنبه) با پوشیدن پیراهن شماره 24 وارد ورزشگاه درفشی‌فر شد. روی پیراهن محسن بنگر عکس زنده‌یاد هادی نوروزی هم نقش بسته بود و این بازیکن 2 شاخه گل هم به همراه داشت

ارسال نظر

آخرین اخبار