المپیاد ورزش استان اردیبهشت آینده، مسابقات فوتسال بانوان قهرمانی کشور، استقبال از مدال آوران کیک بوکسینگ، جشنواره ورزش های سنتی و بازی های محلی و مسابقات ویلچررانی معلولین

بسته اخبار کوتاه ورزشی استان گلستان

به گزارش گلستان24، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: 10 تا 15 درصد مردم استان یعنی معادل 150 هزار نفر ورزش می کنند که از این تعداد 60 تا 70 هزار نفر سازمان یافته و برای مدال به ورزش می پردازند. 
بهمن طیبی در نشست با روسا و نواب روسای هیئت های ورزشی استان با اشاره به این که باید ظرفیت های جدید در ورزش استان ایجاد کرد افزود: در این راستا طرح استعدادیابی را با همکاری آموزش و پرورش از هفته آینده اجرایی خواهیم کرد که نرم افزار آن از کشور کانادا وارد شده است. 
وی اضافه کرد: باید شور ورزش را در استان ایجاد کنیم و بر اساس برنامه ریزی انجام شده المپیاد ورزش استان را اردیبهشت سال آینده برگزار خواهیم کرد. 
طیبی در این جلسه حسن بالو و کمال شجاعی را به عنوان معاونین جدید خود در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای و ورزش همگانی معرفی کرد. 

*** 

مسابقات فوتسال بانوان قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان به مناسبت هفته وحدت با عنوان گرامیداشت 4000 شهید استان گلستان و شهداء ورزشکار مینودشت برگزار می شود. 
این رقابت ها از اول تا چهارم دی در سالن شهید سید منصور مینودشت برگزار می گردد. 

*** 

از مدال آوران علی آبادکتول در مسابقات تورنمنت بین المللی کاپ آزاد 2015 در محل گلزار شهدای گمنام این شهرستان تجلیل شد. 
مراسم استقبال از ورزشکاران مدال آور رشته کیک بوکسینگ پس از بازگشت از هفتمین دوره تورنمنت بین المللی کاپ آزاد 2015 گرامیداشت شهدای مدافعان حرم با حضور جامعه ورزشی، مربیان و ورزشکاران و خانواده های آنان برگزار شد. 

*** 

اولین جشنواره موسیقی و ورزش های سنتی و بازی های محلی به مناسبت آغاز هفته وحدت در شهرستان علی آباد کتول برگزار می شود. 
این جشنواره با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت ورزش های بومی و بازی های سنتی و اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و برخی ادارات دیگر شهرستانی به مدت سه روز از اول تا سوم دی از ساعت 15 الی 21 برگزار می گردد. 

*** 

مسابقات ویلچررانی ویژه معلولین جوان از سوی کانون آوای سبز اندیشه گرگان از سمن های فعال جوانان استان در سالن ورزشی اداره کل بهزیستی استان برگزار شد. 
در پایان این مسابقات به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایزی از سوی اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل بهزیستی استان اهداء شد. 

ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار