مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از محرومیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان از حضور تماشاگران در دو بازی خانگی خبر داد.

فحاشی تماشاچیان ، شهرداری گرگان را به 2 بازی بدون تماشاگر محکوم کرد

حمیدرضا کلاسنگیانی مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهارکرد: روز گذشته در هنگام تمرین تیم از طرف فدراسیون به مسئولان تیم اعلام کردند که به دلیل مسائلی که در بازی با تیم نفت آبادان در گرگان گذشت و وقفه‎ای که به دلیل الفاظ نامناسبی که از روی سکوها شنیده می‎شد بوجود آمد، کمیته انضباطی فدراسیون تیم ما را در دو بازی از حضور تماشاگر در خانه محروم کرد.

به گزارش گلستان 24، وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ما 2 جلسه محرومیت تعلیقی را هم در پرونده داشت و با توجه به اتفاقاتی که در بازی با تیم نفت آبادان پیش آمد، کمیته انضباطی فدراسیون این تصمیم را گرفت.

مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: با این شرایط بازی که در روز پنج‎شنبه در مقابل مهرام تهران در گرگان خواهیم داشت، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و بازی آینده در برابر تیم ثامن مشهد هم همین شرایط را خواهد داشت.

کلاسنگیانی تاکید کرد: این شرایط برای وجهه شهرگرگان بسیار بد است، زیرا تمام این بازیکنان و تیم‎هایی که در مقابل هم قرار می‎گیریم، رقابت ما در درون زمین بسکتبال است و خارج از آن همه با هم دوست هستیم.

این شرایط به ضرر وجهه گرگان است

وی افزود: اگر بخواهد برخی از حرف‎ها و شعارها زده شود، روی خوشی برای گرگان نخواهد داشت و باید یک فکر اساسی برای این موضوع بشود و باید یک نگرش جدیدی شکل گیرد که دیگر این شرایط بوجود نیاید.

مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: یک روی ورزش نتیجه درون زمین است و یک روی دیگر شخصیت تیمی و اسم شهر است که باید حفظ شود.

1417105820edalatgolestan

کلاسنگیانی در خصوص بازی روز پنج‎شنبه در مقابل تیم مهرام تهران متذکر شد: تماشاگر یک پشتوانه برای هر تیمی بخصوص تیم شهرداری گرگان است و متاسفانه ما یک پشتوانه خیلی خوبی را از دست دادیم، اما می‎رویم در زمین و می‎جنگیم تا پیروز شویم.

وی در پایان در خصوص بازیکن‎های مصدوم تیم اظهار کرد: خوشبختانه مصدومی در تیم نداریم و تمام بازیکنان کاملا آماده هستند و جلسات تمرین خوبی را هم پشت سر گذاشتند و امروز و فردا هم تمرین خواهیم کرد و در مقابل تیم مهرام تهران بازی خواهیم کرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار