سردار آزمون در 21 سالگی می‌تواند راهی لیگ برتر انگلیس شود و در این سطح از فوتبال باشگاهی بازی کند.

تلاش برای انتقال سردار آزمون به لیگ برتر انگلیس

 به گزارش گلستان24، سردار آزمون در 21 سالگی می‌تواند راهی لیگ برتر انگلیس شود و در این سطح از فوتبال باشگاهی بازی کند. او پیشنهادهایی در جیب دارد که یکی از آنها استوک‌سیتی است؛ تیم دهم لیگ برتر که مهاجم تیم ملی ایران را نشانه گرفته و برای جذبش اقدام کرده است.

آزمون چند ماهی است که توسط یک مشاور ایرانی شانس بازی در لیگ برتر را به دست آورده و مراحل انتقالش به استوک‌سیتی در حال انجام است. این مشاور ایرانی که با یک شرکت مشهور نقل و انتقالات در انگلیس همکاری می‌کند، از مدت‌ها قبل بحث حضور آزمون در استوک‌سیتی را مطرح کرده و در این راه به نتایجی نیز دست یافته است.

این مشاور که همکاری دو طرفه‌ای با باشگاه استوک دارد چند ماه قبل زمینه حضور علی دایی در انگلیس را فراهم کرد تا شهریار فوتبال ایران چند روزی را به جزیره سفر کند و امکانات باشگاه استوک‌سیتی را از نزدیک به نظاره بنشیند.

حالا شنیده می‌شود این مشاور ایرانی از طریق باشگاه استوک‌سیتی مذاکراتی با روبین‌کازان و روستوف انجام داده اما هنوز به موفقیتی برای دریافت رضایتنامه آزمون نرسیده.

آزمون حدود 2 فصل دیگر با روبین‌کازان قرارداد دارد. قرارداد او وقتی به صورت قرضی به روستوف می‌رود اتوماتیک‌وار تمدید می‌شود تا بر همین اساس مهاجم 21 ساله ایرانی فعلا بازیکن این تیم در منطقه کازان روسیه باشد. سردار اگر قصد جدایی داشته باشد باید ابتدا رضایت روستوف را جلب کند و سپس پای میز مذاکره با مسوولان روبین‌کازان بنشیند. روستوف و روبین‌کازان فعلا با جدایی مهاجم ایرانی خود مخالفت کرده‌اند. قربان بردی اف، سرمربی ترکمن روستوف وقتی با پیشنهاد جدایی آزمون مواجه شده اینچنین صحبت کرده: «فکر می‌کنید من از تیمی پیشنهاد ندارم؟ همه با هم آمده‌ایم و با هم از اینجا می‌رویم. آن هم پس از کسب یک موفقیت بزرگ.»

روستوف که اکنون بالاتر از زنیت سن پترزبورگ، اسپارتاک مسکو و دینامو مسکو در رده دوم لیگ روسیه قرار گرفته، بعید است به همین راحتی‌ها رضایتنامه یکی از مهاجمان اصلی خود را صادر کند.

همچنین روبین‌کازان سنگ بزرگی پیش پای انتقال آزمون انداخته و رقمی در حدود 6 میلیون یورو را برای صدور رضایتنامه سردار طلب کرده! رقمی که باشگاه‌های خواهان را فراری می‌دهد و مانع انتقال آزمون به لیگی معتبرتر می‌شود.

روبین‌کازان برای آزمون همان شرایطی را پیش گرفته که ابتدای فصل پیرامون انتقال علیرضا حقیقی مد نظر قرار داده بود. وقتی حقیقی با پیشنهادهایی از لیگ اسپانیا و انگلیس مواجه شد، روبین‌کازان برای صدور رضایتنامه سه میلیون یورو درخواست کرد تا عملا انتقال دروازه‌بان اول تیم ملی ایران به باشگاه‌های دیگر منتفی شود.

حالا آزمون چنین سرنوشتی را تجربه می‌کند. در شرایطی که مقصد او مشخص است اما از مبدأ مشکل دارد و نمی‌تواند به لیگ برتر انگلیس منتقل شود. سردار که این روزها در گنبد مشغول استراحت و گذراندن تعطیلات است علاقه‌ای به صحبت درباره انتقال به استوک‌سیتی ندارد. او می‌گوید: «دوست ندارم درباره پیشنهادهایم حرف بزنم. خبر جدیدی هم ندارم و فقط امیدوارم که هر تصمیمی برایم گرفته می‌شود به فوتبالم کمک کند.»

آزمون حتی در روزهایی که از تیم‌های انگلیسی پیشنهاد دارد، تمرکز خود را روی حضوری موفق در ترکیب روستوف گذاشته تا با این تیم به لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا صعود کند؛ اتفاقی که با توجه به نتایج این فصل روستوف دور از انتظار نخواهد بود./ایران ورزشی

ارسال نظر

  • محمد
    0

    روبین کازان چی میگه چرا با ایرانی ها لجه؟

آخرین اخبار