رئیس هیئت تکواندو گلستان:

رئیس هیئت تکواندو گلستان از قهرمانی بانوی تکواندوکار استان در مسابقات قهرمانی آزاد کشور و صعود به مرحله بعدی اردوی تیم ملی خبر داد.

بانوی تکواندوکار گلستانی طلایی شد/ صعود کلاسنگیانی به مرحله بعدی

 به گزارش گلستان24، رضا کرامت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات تکواندو قهرمانی آزاد کشوری بانوان که حکم انتخابی تیم ملی را داشت، روز یکشنبه پس از دو روز در تهران به پایان رسید.

کرامت افزود: فاطمه کلاسنگیانی از گلستان در بخش کیوروگی (مبارزه) و در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم بالاتر از ورزشکاران تهرانی و خوزستانی بر سکوی قهرمانی ایستاد و به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: کلاسنگیانی در دور نخست با قرعه استراحت مواجه بود و در ادامه به ترتیب مقابل حریفانی از البرز، همدان، البرز و تهران را شکست داد و به مدال طلا رسید.

وی بیان کرد: در پایان این رقابت‌ها نفرات اول، دوم و منتخبین کادرفنی به مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰۱۶ دعوت شدند. مرحله دوم سیزدهمین همین ماه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت تکواندو گلستان ادامه داد: گلستان در بخش بانوان با دو و در بخش پسران با ۶ ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده است که رقابت پسران از امروز صبح آغاز می شود.

به گفته کرامت، فاطمه کلاسنگیانی برادر احسان، در دوران ورزش خود سابقه کسب بیش از ۲۰ مدال طلا، نقره و برنز کشوری و دعوت به اردوی تیم ملی را در کارنامه دارد.

گفتنی است؛ بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی، ۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه ۹۵ در شهر «مانیلا» فیلیپین برگزار می شود


انهتی پیام/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار