اولین هفته ازدور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال روز گذشته پیگیری شد و طبق برنامه دو تیم گنبدی در شهرآورد گنبد برای بار دوم و به فاصله کمتر از دو هفته به مصاف هم رفتند.

جواهری دربی دوم مقابل تعاون را هم برد + تصاویر، فیلم و حواشی

به گزارش گلستان 24،  عظیم جزیده و بای محمد دوجی مربیان دو تیم گنبدی تعاون و جواهری قبل از دیدار دربی ۱۰ دی ، در گفتگویی با خبرنگار ما از امادگی تیم های خود برای بازی روز گذشته می گویند.

هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال عصر روز گذشته انجام شد و دو نماینده گنبد در این رقابت ها به فاصله کمتر از دو هفته برای دومین بار به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم بازرگانی جواهری بود که موفق شد در سه ست پیاپی وبا امتیازات ۳۱بر۲۹ ، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر۲۰  این بازی را نیز همچون دیدار گذشته به سود خود به پایان ببرد.

این بازی از از ساعت ۱۷ با قضاوت علی اصغر حاج کاظمی بعنوان داور اول  و داور دوم: محمد عشق دوست و ناظر: محمد حسین شفقی در سالن المپیک گنبد و به میزبانی باشگاه تعاون گنبد برگزار شد.

برای تیم والیبال تعاون در این دیدارحاجی محمد گوگجلی، تئودور والچف، عبدالله آذر، عبدالله ناظری، حامد باقرپور، کمال قریشی و گل محمد سخاوی شروع کننده بودند و در آن سوی میدان نیز مهران زارع، سخی عیدی، هومن باقری، امین حسن زاده، صمد اکبری، احمد بابایی و حمید محمدآلق شش یار شروع کننده تیم جواهری گنبد بود.

IMG_5154 IMG_5150

تیم والیبال تعاون گنبد که در این دیدار خودرا برای برد آماده کرده بود و از نظر امتیازی این بازی برای آنها بسیار مهم بود در ست نخست این دیدار بخوبی وبا امتیازی نزدیک با رقیب همشهری خود پیشرفت  اما در نهایت در یک بازی نزدیک و حساس در این ست دیدار، این شاگردان بای محمد دوجی بودند که این ست را با امتیاز ۳۱ بر ۲۹ به سود خود پایان بردند.

IMG_5338

اما در ست های دوم و سوم این مسابقه تعاون کمی بهم ریخته نشان داد و نتوانست بازی خوبی را برابر حریف خود به نمایش بگذارد و از سوی دیگر بازیکنان جواهری با یک بازی خوب و حساب شده بازی را بخوبی پیش بردند وپیروزی در دو ست را با نتیجه مشابه  ۲۵ بر ۲۰ از آن خود کردند و در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود جواهری پایان یافت.

IMG_5370

 با این بردی که جواهری در بازی دیروز بدست آورد و نیز با توجه به باخت شهرداری زاهدان برابر حریف خود موقعیت خود را در جایگاه چهارم جدول رده بندی گروه یک تثبیت کرد و در صورتی که در بازی های آینده بتواند عملکرد خوبی داشته باشد از شانس خوبی برای صعود در این گروه برخوردار است. اما تعاون گنبد که تا به اینجا عملکرد خوبی نداشته با این باخت کار خودرا برای صعود دشوار کرد و باید ببینیم که در بازی های آینده این تیم چه امتیازی می گیرد.

حواشی دومین شهراورد گنبد :

-          معاون استانداری و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس از مهمان های ویژه این بازی بود که بازی را از نزدیک تماشا کرد.

-          پس از پایان بازی در ست نخست این بازی از سوی شورای شهر گنبد تابلوهایی از برج قابوس جهت معرفی این آثار تاریخی و نیز جذب توریست  به بازیکنان خارجی هردو تیم  اهدا گردید.

-          در پایان این بازی نیز از سوی مدیران باشگاه تعاون از بازیکنان و کادر فنی این تیم در رده نوجوانان و جوانان و نیز از بازیکنان این تیم در رشته های سپک تاکرا و بدمینتون تقدیر بعمل آمد.

-          این بازی نسبت به سایر دیدارها با استقبال کمی از سوی تماشاچیان مواجه  بود.

نتایج کامل دیدارها در گروه یک به قرار زیر است:

میزان خراسان ۳– ارتعاشات صنعتی ایران صفر
(۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۹)
شهرداری زاهدان صفر – شهرداری تبریز ۳
(۲۳ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵)
بازرگانی جواهری گنبد ۳– تعاون گنبد صفر
(۳۱ بر ۲۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸)

جدول رتبه بندی گروه یک لیگ برتر والیبال نیز در پایان هفته هشتم به قرار زیر است:

۱- شهرداری تبریز ۱۶ امتیاز
۲- میزان خراسان ۱۶ امتیاز
۳- پیکان تهران ۱۵ امتیاز
۴- جواهری گنبد ۱۲ امتیاز
۵- شهرداری زاهدان ۸ امتیاز
۶- تعاون گنبد ۵ امتیاز
۷- ارتعاشات صنعتی ایران بدون امتیاز

IMG_5367

IMG_5348

IMG_5176

IMG_5215

IMG_5207

IMG_5244

IMG_5251

IMG_5465

IMG_5159 - Copy

IMG_5160 - Copy

IMG_5114 - Copy

IMG_5106 - Copy

IMG_5165 - Copy

IMG_5240

IMG_5246

IMG_5381

IMG_5400

IMG_5365

IMG_5320

IMG_5311

IMG_5333

IMG_5334

IMG_5348

IMG_5279

IMG_5287

IMG_5204 - Copy

IMG_5194 - Copy

IMG_5186 - Copy

IMG_5177 - Copy

IMG_5196 - Copy

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار