نکته ای که در روزهای اخیر برخی فعالین فرهنگی و مردم گنبد را نگران کرده اینست که بعضا مشاهده شده مدیریت این تیم در برگزارکردن جشن ها و مراسمات برای این تیم حساسیت لازم را به خرج نمی دهد .

جشن های حاشیه ساز تیم والیبال تعاون گنبد کاووس

تیم والیبال تعاون گنبد کاووس که امسال پای به عرصه رقابتهای سوپرلیگ والیبال کشور گذاشت یکی از افتخارات استان گلستان و والیبال گنبد است .

به گزارش گلستان 24، وجود بازیکنان باانگیزه و جوان در این تیم باعث شده تا در کنار بازرگانی جواهری گنبد والیبال استان توانی مضاعف داشته باشد و گنبد همواره به عنوان پایتخت والیبال ایران شناخته شود و بازیهای مختلفی را در زمینه ورزش والیبال میزبانی کند .

اما نکته ای که در روزهای اخیر برخی فعالین فرهنگی و مردم گنبد را نگران کرده اینست که بعضا مشاهده شده مدیریت این تیم در برگزارکردن جشن ها و مراسمات برای این تیم حساسیت لازم را به خرج نمی دهد .

مثلا در روز اربعین امسال اعضای این تیم به روستای صوفیان کلاله می روند و در باشگاه پرورش اسب  مهمانی مفصلی را می گیرند و یا اینکه شب گذشته که مصادف با شب شهادت امام حسن عسکری (ع) بود این تیم برای دو تن از بازیکنان مسیحی خود که برزیلی و بلغارستانی هستند جشن مفصلی را گرفتند .

امروز نیز که این تیم قرار بود عصر به دیدار بازرگانی جواهری برود و شهرآورد دوم گنبد برگزار شود گویا این تیم قصد برگزاری مراسمی دیگری را داشت که بنا به دلایلی لغو شد.

این موضوع قابل عرض هست که کسی با شادی مردم مخالف نیست  و چقدر خوب است افراد مختلف مخصوصا بازیکنان خارجی در کشور ما فضای مطلوبی داشته باشند اما به هر حال خوب است مسئولین وسرپرستان تیم ها هنگام برگزاری چنین مراسماتی نیم نگاهی به تقویم بکنند تا خدای نکرده در نزد طرفداران و مردم گنبد شائبه ای پیش نیاید.

همه ما باید هوادار بازرگانی جواهری و تعاون گنبد باشیم تا همچنان کلید والیبال کشور در استان گلستان باشد و قائمی ها بتوانند مثل نگینی در دنیا بدرخشند و همگان در برابر ستارگان ما احترام بگذارند.  

 

ارسال نظر

آخرین اخبار