سید احمد هاشم‌ آبادی خبر داد؛

خادمان امام رضا (ع) برای استقبال از تشرف روزانه ۳ میلیون زائر به حرم رضوی آمادگی دارند.

اعلام ویژه برنامه های تحویل سال نو در حرم رضوی

به گزارش گلستان24،سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی امروز اعلام کرد: از ۲۶ اسفند تا ۱۳ فروردین، روزانه ۵ تا ۱۱ هزار نیروی خدمت یار و خادم با برنامه ریزی و به صورت فوق العاده به زائران امام علی بن موسی الرضا (ع) خدمت خواهند رساند.

 

سید احمد هاشم‌ آبادی با اشاره به ویژه برنامه تحویل سال نو در حرم مطهر رضوی افزود : این ویژه برنامه بعد از نماز صبح روز اول فروردین آغاز می شود و تا ساعت ۸ صبح با برنامه ‌هایی نظیر قرائت قرآن، اقامه نماز جماعت، بیان احکام ، سخنرانی حجت الاسلام راشد یزدی و قرائتی ، شعرخوانی، مدیحه سرایی و پخش صوت و نقاره ‌زنی ادامه پیدا می کند .

 

هاشم‌ آبادی ادامه داد: قرائت زیارت امین الله در رواق‌ های دارالحجه و امام خمینی  و مدیحه سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت در ۳۰ ویژه برنامه میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر برنامه‌ های نوروزی است.

 

سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی از پخش زنده برنامه‌ های لحظه تحویل سال نو در حرم رضوی خبر داد و گفت: همچون سال ‌های گذشته در لحظه تحویل سال، تصاویر حرم مطهر رضوی و ضریح مطهر به صورت زنده و مستقیم از طریق شبکه ‌های مختلف تلویزیونی پخش خواهد شد.

 

او افزود : برای نخستین بار ویژه برنامه تحویل سال ۹۵ از شبکه قرآن سیما با محوریت حرم مطهر رضوی به صورت زنده و مستقیم پخش می ‌شود و همچنین شبکه ‌های رادیویی خراسان، ایران، قرآن، معارف، جوان و رادیوهای استانی سراسر کشور نیز در ارتباط ‌های جداگانه به انعکاس ویژه برنامه لحظه تحویل سال حرم مطهر رضوی می پردازند.

 

هاشم‌آبادی گفت: مقدمات لازم برای پخش کامل سخنرانی مقام معظم رهبری از جوار بارگاه منور رضوی در روز اول فروردین از همه شبکه ‌های سراسری فراهم شده است و طبق هماهنگی ‌های انجام شده، شبکه‌ های استانی و سراسری به ویژه شبکه قرآن برنامه تحویل سال حرم مطهر رضوی را به صورت زنده انعکاس می‌ دهند.

 

وی به تدابیر امنیتی موجود در دفاتر امانات حرم مطهر رضوی اشاره کرد و گفت: این دفاتر که با هدف تسریع در خدمت رسانی به زائران با سازه های موقت ایجاد شده، در  نوروز  با ظرفیتی بیش از ۵ هزار صندوق  ، آماده دریافت امانات زائران است.

منبع:خبرگزاری دانشجو

 

ارسال نظر

آخرین اخبار