سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از پیروزی مردانش برابر بارسلونا در نیوکمپ گفت: طبق برنامه پیش رفتیم و به هدف زدیم.

زیدان پس از شکست دادن بارسا چه گفت؟

به گزارش گلستان24، زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی تیمش در ال کلاسیکودربی گفت: در حالی که یک بازیکن از ما اخراج شده بود، در نیوکمپ بازی می کردیم، بارسلونا قصد داشت پیروزی خود را به یوهان کرایف تقدیم کند و هواداران بارسلونا برای تیمشان سنگ تمام گذاشته بودند، دو بر یک به پیروزی رسیدیم و این برای من بسیار مهم و ارزشمند است.

وی ادامه داد: ما طبق برنامه پیش رفتیم و به هدف زدیم، از بازیکنانم ممنونم، آنها در نیمه اول مرا عصبانی کردند اما در نیمه دوم نکات گوشزد شده مو به مو در زمین پیاده شد و من احساس خوبی داشتم. رئال مادرید واقعی را در بیست دقیقه پایانی بازی تماشا کردید و وقتی میانه میدان را از آن خود کردیم به پیروزی رسیدیم.

زیدان افزود: گل گرت بیل کاملا سالم بود، این را شاید خود داور هم دقایقی پس از آن تصمیم عجولانه متوجه شده بود، به هر حال وقتی سوارس در صحنه خطا روی بازیکن ما گل نزد و وقتی رونالدو گل دوم تیم را ثبت کرد، تصور می کنم داور هم نفس راحتی کشید.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید درباره اخراج راموس نیز گفت: راموس بازیکن بزرگی است و برای شخصت و تعصب او احترام ویژه ای قایل هستم اما از او توقع بیشتری دارم، به عنوان کاپیتان باید مدیریت بیشتر و بهتری روی رفتارش داشته باشد.

 
منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار