مدیر عامل باشگاه استقلال جوان خان ببین:

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی "اسقلال جوان خان ببین" از تمدید قرارداد سرمربی این تیم در فصل گذشته در فوتبال استان خبر داد.

محمد نیک نژاد؛ سرمربی تیم فوتبال استقلال جوان خان ببین شد+عکس

به گزارش گلستان24، ابراهیم نخعی" مدیر عامل "باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال جوان خان ببین" در خصوص جلسه امروز خود با سرمربی سابق این تیم برای تمدید عقد قرارداد گفت: پس از جلسه 3 ساعته روز گذشته 28 فروزدین 1395، آقای "محمد نیک نژاد" رسما به عوان سرمربی این تیم محسوب گردید.

وی گفت: توافق نهایی با آقای "نیکنژاد" رسما انجام شد و ایشان، کار خودش را برای حضوره پرقدرت  در لیگ 3 کشور از اول خردادماه سال جاری  آغاز خواهد کرد.

0098

"نخعی" تصریح کرد: سرمربی تیم فوتبال استقلال جوان خان ببین تمرینات تیم را از 20 تیر ماه استارت خواهد زد و پس از 10 روز تست، تمرینات رسمی این تیم از اول مرداد سال جاری انجام خواهد شد.

مدیر عامل "باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال جوان خان ببین" در پایان خاطر نشان کرد: از زمانی که این تیم به ما واگذار شد، توانستیم از لیگ یک استان و لیگ برتر استان که دو سال پشت سره هم قهرمان آن گردیده ایم به عنوان نماینده استان گلستان محسوب و در رقابتهای لیگ 3 کشور که از مهرماه سالجاری آغاز خواهد شد، شروع طوفانی را رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار