زهرا دانایی طوس، ملی پوش گنبدی و نائب قهرمان بازی‌های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی، در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان ایران برای تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار توپ خواهد زد.

تنها بانوی ملی پوش والیبال نشسته گلستان برای ثامن الحجج سبزوار توپ می‌زند

دوازدهمین دوره‌ی لیگ برتر والیبال نشسته بانوان جانباز و معلول باشگاه‌های کشور در دو گروه شش تیمی و به صورت متمرکز در دو شهر بندرعباس و همدان آغاز می‌شود.

به گزارش گلستان 24، دیدارهای گروه الف با رقابت تیم های ذوب آهن اصفهان، کرمان، آذربایجان شرقی، گیلان، پاس و خوزستان به میزبانی بندر عباس برگزار می‌شود.

در گروه ب هم تیم‌های ثامن الحجج سبزوار، استقلال ساری، فیروز قزوین، مرکزی، فارس و همدان به میزبانی همدان به رقابت می‌پردازند.

زهرا دانایی طوس، ملی پوش گنبدی و نائب قهرمان بازی‌های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی، در این فصل از رقابت‌ها برای تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار توپ خواهد زد.

وی که تنها گلستانی حاضر در تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران است، از تمایل خود برای بازی در تیم‌های بومی می‌گوید اما معتقد است مسئولین و حامیان مالی تمایلی به تشکیل تیم بانوان و حمایت از آن ندارند.

رقابت‌های گروه ب، از جمعه ۳ بهمن آغاز و تا ششم بهمن ادامه خواهد داشت و تیم‌های گروه الف هم از نهم تا دوازدهم بهمن با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در پایان دیدارهای دور مقدماتی، سه تیم برتر هر گروه برای انجام دیدارهای مرحله نهایی در مشهدمقدس انتخاب خواهند شد.

شایان ذکر است؛ تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار سال گذشته به عنوان قهرمانی یازدهمین دوره لیگ برتر بانوان ایران دست پیدا کرد./سلام گنبد

 

ارسال نظر

آخرین اخبار