دفاع چپ فصل پیش پرسپولیس به احتمال فراوان در فصل جدید تغییر پست می دهد و در دفاع میانی بازی خواهد کرد.

سورپرایز ویژه برانکو در ترکیب پرسپولیس

به گزارش گلستان24، پرسپولیس فصل قبل قهرمان نشد و بخش عمده این اتفاق ارتباطی مستقیم داشت با خط دفاعی تیمش. اینکه محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی و مایکل اومانیا در همکاری پیوسته با سوشا مکانی تا توانستند اشتباه کردند و قهرمانی لیگ را ناباورانه از دست دادند.

 

برانکو ایوانکوویچ بعد از آن تصمیم گرفت کل ساختار دفاعی تیمش را تغییر دهد. او تقریبا غیر از اومانیا که هنوز هم قراردادش را نبسته، هیچ یک از دفاع های پیشینش را نگه نداشته است.

 

برانکو که سید جلال حسینی را برای دفاع گرفته و لوکا ماریچ را هم دارد، برای لیگ حتی مردد است که محمدحسین کنعانی زادگان را برگرداند و گفته او را به شرطی بر می گرداند که مطمئن باشد سهمیه لیگ برتری از تیمش نمی سوزاند.

 

او اما برای این فصل و برای کنار سید جلال، می خواهد سورپرایز رو کند. برانکو تصمیم گرفته تا ستاره جوان و کم سر و صدای سال قبلش را که برای تیم تنها 200 میلیون تومان هزینه داشت را در خط دفاع به کار ببرد.

سورپرایز برانکو

برانکو در تحلیل هایش از آنالیز بازی های فصل قبل، به این نتیجه رسیده انصاری فاکتورهای دفاعی اش عالی است و بیشتر رقابت های یک برابر یک را در زمان دفاع برنده شده اما به خاطر ساختار فوتبالش، بازیکنی نیست که نفوذ کند یا در بازیسازی نقش آفرینی کند.

 

انصاری در تمام طول فصل تنها یک گل در بازی با گسترش فولاد زد. بر این اساس هم هست که برانکو برای پست بازی انصاری، یک بازیکن گمنام دیگر به نام محسن ربیع خواه را گرفته است.

 

حالا باید دید آیا برانکو که از خرید شجاع خلیل زاده و بازگشت کنعانی زادگان تقریبا قطع امید کرده است، بار دیگر می تواند از انصاری یک بازیکن درخشان در پستی جدید بسازد؟

 

انصاری که بی شک بی حاشیه ترین بازیکن هر دو تیم محبوب پایتخت است، بچه ای از خانواده ای مذهبی در محله ایران تهران که با مترو می رود و می آید و خیلی سعی دارد فراری از حاشیه های ستاره بودن، باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار