اسپانیا با برتری 3 بر صفر برابر ترکیه توانست صعودش را به مرحله حذفی یورو قطعی کند.

پیروزی قاطع اسپانیا بر ترکیه

به گزارش گلستان24، به نقل از ایسنا ، اسپانیا و ترکیه در دومین دیدار خود در یورو برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 3 بر صفر ماتادورها به پایان رسید تا صعود این تیم نیز به مرحله حذفی قطعی شود.

در این بازی اسپانیا بازی را برتر از حریف آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفت. در دقیقه 10 بالتا به اشتباه دیرک دروازه خودی را به لرزه  درآورد و در ادامه ضربه سر پیکه و شوت نولیتو نیز راهی به دروازه ترکیه پیدا نکرد. هر چند اسپانیا خوب بازی کرد ولی 34 دقیقه منتظر ماند تا الوارو موراتا با ضربه سر دروازه ترکیه را باز کند.

3 دقیقه بعد نولیتو توانست روی اشتباه مدافعان ترکیه ای گل دوم را نیز در همان نیمه نخست وارد دروازه ترکیه کند تا این دیدار در نیمه نخست با برتری 2 بر صفر اسپانیا به پایان برسد.

 اسپانیا ترکیه

در نیمه دوم نیز اسپانیایی ها شروع خوبی داشتند و خیلی زود توانستند گل سوم را نیز وارد دروازه ترکیه کند. البته در این صحنه کمک داور مسابقه اشتباه کرد و نتوانست آفساید مهاجم اسپاغنیا را به درستی تشخیص دهد تا آلوارو موراتا بار دیگر برای اسپانیا گلزنی کند و خودش نیز در این جام مرد 2 گله شود.

در ادامه ترکیه هر چند کمی جلو کشید ولی نتوانست به دروازه اسپانیا نزدیک شود. شاگردان دل بوسکه نیز شانس هایی برای زدن گل بعدی این رقابت ها داشتند که البته نتوانستند دروازه ترکیه را باز کنند تا این دیدار در نهایت با برتری 3 بر صفر اسپانیا به پایان برسد تا قاطعانه ترین نتیجه یورو در این رقابت ها ثبت شود و اسپانیا نیز صعودش را به مرحله بعد قطع کند و ترکیه نیز امیدی برای صعود به مرحله بعد نداشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار