هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی؛

تیم ملوان بندرگز در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در وقت اضافه مقابل قوی سپید انزلی شکست خورد.

تیم ملوان بندرگز در وقت اضافه مقابل نماینده انزلی شکست خورد

به گزارش گلستان24، از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، شامگاه چهارشنبه تیم ملوان بندرگز در ورزشگاه امام رضا (ع) این شهر میزبان تیم قوی سپید انزلی بود که این دیدار در وقت‌های قانونی با تساوی سه بر سه به پایان رسید، اما نماینده انزلی در آخرین دقیقه وقت اضافه، گل چهارم را به ثمر رساند تا چهار بر سه به پیروزی برسد.

در این دیدار برای تیم ملوان بندرگز سیدمحمد سادات مزنگی دو بار و محمد ایرجی یک بار گلزنی کردند.

مهدی تبیانیان سرمربی ملوان بندرگز در این دیدار تیمش را با ترکیب داوود کریمی، بهزاد عرب جز، سعید صادقی، اسماعیل طاهری و سیدمحمد سادات مزنگی به میدان فرستاد.

بازی در وقت نخست متعادل آغاز شد و اولین موقعیت را بهزاد عرب جز برای ملوان پدید آورد که ضربه این بازیکن به بیرون رفت و پس از آن بازیکنان قوی سپید نیز روی ضربه خطا موقعیت خوبی را از دست دادند.

در ادامه ضربه قیچی برگردان سیدمحمد سادات مزنگی با اختلاف کمی از بالای دروازه نماینده انزلی به بیرون رفت و سپس بازیکنان قوی سپید باز هم روی ضربه خطا صاحب موقعیت شدند که داوود کریمی دروازه بان ملوان این توپ را مهار کرد.

حملات تیم مهمان ادامه پیدا کرد تا اینکه آنها در آخرین دقایق وقت نخست به گل رسیدند و با برتری یک بر صفر به استقبال وقت دوم رفتند.

وقت دوم با موقعیت برای تیم میزبان آغاز شد که ضربه سعید صادقی را دروازه بان قوی سپید انزلی به کرنر فرستاد، اما در ادامه بازیکنان قوی سپید باز هم یک ضربه خطا به دست آوردند که این بار نیز داوود کریمی موفق به مهار توپ شد.

انزلی چی ها کم کم توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در اواسط وقت دوم روی اشتباه فردی بازیکنان ملوان بندرگز، تیم مهمان به گل دوم رسید.

 

 

پس از برتری دو گله نماینده انزلی، مهدی تبیانیان درون دروازه تیمش تغییری ایجاد کرد و محمد ایرجی را به جای داوود کریمی به میدان فرستاد تا از بازی با پای این دروازه بان استفاده کند.

در ادامه ضربه کاشته بهزاد عرب جز با اختلاف اندکی از کنار دروازه قوی سپید به بیرون رفت و در حمله بعدی تیم مهمان در اواخر وقت دوم به گل سوم خود رسید تا با برتری سه بر صفر در انتظار وقت سوم و پایانی باشد.

در وقت سوم تیم قوی سپید انزلی بیشتر سعی در کنترل جریان بازی داشت و حملات تیم ملوان بندرگز هم به در بسته می‌خورد تا اینکه محمد ایرجی دروازه بان تیم میزبان توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

یک دقیقه بعد سیدمحمد سادات مزنگی از روی نقطه پنالتی گل دوم ملوان بندرگز را به ثمر رساند تا هواداران این تیم به ادامه بازی امیدوار شوند و سادات مزنگی در فاصله ۱۰ ثانیه مانده به پایان وقت سوم، گل دوم خودش و سوم تیمش را به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

در ابتدای وقت اضافه سادات مزنگی در موقعیتی عالی صاحب ضربه کاشته شد که این موقعیت برای بندرگزی‌ها از دست رفت و پس از آن ضربه خطای دیگری را سعید صادقی به بیرون زد.

در حالی که همگان در انتظار مشخص شدن تکلیف این بازی در ضربات پنالتی بودند، در آخرین دقیقه وقت اضافه تیم قوی سپید انزلی صاحب گل شد تا در مجموع چهار بر سه پیروز شود و بندرگز را با دو امتیاز ترک کند.

گفتنی است؛ قضاوت این مسابقه بر عهده رضا ابراهیمی به عنوان داور اول با کمک‌های ابراهیم کرد، حسین رکنی و محمدرضا قلی پور بود و نظارت آن را حسن کیومرثی بر عهده داشت.

 تیم ملوان بندرگز در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با کسب ۶ برد، ۱۱ باخت و مجموع ۱۴ امتیاز در مکان نهم جدول ۱۳ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

نماینده بندرگز در ادامه مسابقات و از هفته بیستم، مهمان تیم پدیده کاسپین ساری خواهد بود.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار