ایمان سنچولی کاراته‌کا گلستانی به همراه تیم ملی در دیدار پایانی رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان حضور دارد.

اخبار کوتاه ورزشی استان گلستان

به گزارش گلستان24، کمیته تیمی مردان ایران با حضور ایمانی سنچولی کاراته‌کای گلستانی با شکست تیم‌های چک، سوئیس.آذربایجان.هلند و فرانسه به دیدار فینال مسابقات جهانی رسید.

بیست و سومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان در شهر لینز اتریش، رقابت های کومیته تیمی مردان و زنان برگزار شد.

در بخش کومیته تیمی مردان ایران با حضور ایمان سنچولی، ذبیح الهر پورشیب، سعید احمدی، بهمن عسگری، علی فداکار، سجاد گنج زاده، مهدی خدابخشی با مربیگری شهرام هروی در این مسابقات حضور داشت.

در نخستین گام ایران برابر سوئیس به برتری 2 بر صفر دست یافته و در دومین مبارزه خود مقابل جمهوری آذربایجان که از قهرمانانی مانند رافائل آقایف و شاهین آتاموف در ترکیب خود سود می‌برد به پیروزی 3 بر صفر رسیدند.

تیم ایران در سومین دیدار خود نیز با اقتدار و با حساب 3 بر صفر از سد هلند گذشت تا در نیمه نهایی به مصاف فرانسه برود.

کاراته کاهای ایران که از انگیزه بالایی در این مسابقات برخوردار هستند، تیم مطرح فرانسه را نیز با قدرت و با نتیجه 3 بر صفر در هم شکسته تا برای دومین دوره متوالی به دیدار پایانی صعود کنند.

تیم ایران برای کسب مدال طلا، ظهر روز یکشنبه  9 آبان ماه در دیدار پایانی به مصاف ژاپن که قدرت اصلی این رشته تازه المپیکی شده محسوب می‌شود، می‌رود.

کومیته تیمی ایران در دوره گذشته مسابقات قهرمانی جهان  آلمان در دیدار پایانی با غلبه بر میزبان برای نخستین بار به مدال طلا که با ارزش ترین مدال مسابقات جهانی کاراته محسوب می‌شود، دست یافت.

تجلیل از رتبه‌های برتر جوانان و ورزشکاران گلستانی در مسابقات قرآنی کشور

جوانان و ورزشکاران برتر قرآنی گلستان در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن معرفی و تجلیل شدند.

مراسم اختتامیه مرحله نهایی دومین دوره مسابقات قرآن جوانان و ورزشکاران کشور در بخش آقایان به میزبانی استان البرز برگزار شد، در پایان این مسابقات نفرات برتر هر رشته معرفی و با حضور مسئولان حاضر در مراسم تجلیل شدند.

در پایان این دوره از مسابقات در رشته مفاهیم محمد گیلان محمد جواد ربانی قاسم مارزلو در رشته حفظ آیات موضوعی امید سعیدی محمد جواد حیدریان احمد آبروش در رشته حفظ احادیث موضوعی علیرضا علوی امیر حسین حیدریان هادی صابرچمنی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

برگزاری اردوی قایقرانی بانوان استان گلستان در شهرستان بندرترکمن

اردوی قایقرانی بانوان استان گلستان به مدت 2 روز برای اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در شهرستان بندرترکمن برگزار می‌شود.

اردوی قایقرانی بانوان استان گلستان برای اعزام به مسابقات قایقرانی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور روزهای 6 و 7 آبان ماه در شهرستان ترکمن برگزار می‌شود.

این اردوی 2 روزه زیر نظر عادل مجللی قهرمان قایقرانی جهان و المپیکی برگزار می‌شود همچنین برپایی این اردو با همکاری هیأت قایقرانی استان گلستان و اداره ورزش وجوانان شهرستان ترکمن برگزار شد.

دعوت از بانوی ورزشکار شهرستان علی‌آبادکتول به اردوی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال

رقیه شیخی بازیکن فوتبال شهرستان علی‌آباد کتول به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال دختران زیر 14 سال دعوت شدند.

رقیه شیخی بازیکن فوتبال شهرستان علی‌آبادکتول به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال دختران زیر 14 سال که از نهم تا دوازدهم آبان ماه در محل کمپ‌های تیم ملی در تهران برگزار می‌شود، دعوت شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار