عابدینی:حق ما در ایران بیش از این است

ملی‌پوش شمشیرباز ایران گفت: بغضی که در المپیک ریو داشتم با شکست نمایندگان آمریکا و کره برطرف شد.

 بغضم در المپیک با شکست آمریکا و کره برطرف شد

به گزارش گلستان24، مجتبی عابدینی درباره قهرمانی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در مسابقات جام جهانی سنگال اظهار داشت: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و به دلیل اینکه اولین رقابت جهانی بعد از المپیک بود همه تیم‌ها با قدرت تمام آمده بودند. آمریکا، کره جنوبی و ایتالیا تیم‌هایی بودند که با تمام نفرات اصلی و قهرمانان المپیک خود آمده بودند. 

عابدینی

وی با اشاره به قهرمانی ایران عنوان کرد: خوشبختانه با این مسابقات به حق‌ خود رسیدیم. حق ما در المپیک ریو قهرمانی و مدال طلا بود اما آنجا از ما گرفتند و در این مسابقات توانستیم خودمان را ثابت کنیم. نشان دادیم که ایران باید در ریو به مدال طلا می‌رسید اما اجازه ندادند.

ملی‌پوش شمشیرباز ایران گفت: در المپیک ریو بغضی در گلویم مانده بود که با شکست هامر آمریکایی و کیم از کره برطرف شد. امیدوارم مسئولین هم در ایران این موفقیت بزرگ را متوه شوند که حق بچه‌های شمشیربازی بیش از این حرف‌هاست.

عابدینی تاکید کرد: پیش از آغاز رقابت‌ها همه بچه‌ها هم قسم شده بودیم در این رقابت‌ها تمام تلاش خود را انجام دهیم تا به مدال طلا برسیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. خوشحالم که شمشیربازی ایران بار دیگر نشان داد ورزشی مدال‌آور است و اگر به آن بهای لازم داده شود به موفقیت‌های بیشتری هم دست پیدا خواهد کرد.
منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار