بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید که با وجود غیبت چند بازیکن تیم ملی برای بازی با سوریه، کی‌روش سورپرایزهایی برای این بازی دارد.

تیم ملی خاص‌پسند بازی می‌کند!

به گزارش گلستان24، محمدرضا مهدوی در مورد دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوریه که روز سه‌شنبه در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برگزار می‌شود، گفت: متأسفانه بازی با سوریه علی‌رغم اینکه همه می‌گویند آسان است، آسان نیست. همه باید شرایط این بازی را درک کنند و این‌طور نیست که آنها انگیزه نداشته باشند. مطمئناً تیم ملی سوریه با قدرت زیادی مقابل ایران حاضر می‌شود و ما هم برای اینکه صدرنشینی‌مان را حفظ کنیم، باید با تمام قوا در میدان حاضر و از این بازی برنده خارج شویم.

تیم ملی

وی با اشاره به غایبان بزرگ تیم ملی در این بازی اظهار داشت: خوشبختانه تفاوت کمی هم بین بازیکنان تیم ملی وجود دارد. ما خط دفاعی خیلی خوبی تا به اینجا داشتیم و به‌نظرم علیرضا بیرانوند هم شاه‌مهره تیم ملی بوده که در این بازی نیست. سردار آزمون هم که وضعیت نسبتاً بهتری نسبت به سایر مهاجمان دارد به‌دلیل محرومیت حضور ندارد و این مسئله به‌نظرم از نظر روحی و روانی می‌تواند در تیم ملی تأثیرگذار باشد، با این حال کی‌روش همیشه در این چندساله سورپرایز داشته و اتفاقات خوبی در تیم ملی افتاده است، مطمئناً برای بازی با سوریه هم سورپرایزی خواهد داشت، امیدوارم باز هم اتفاقات خوب رخ بدهد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: برای دروازه مشخص نیست که کی‌روش از کدام دروازه‌بان استفاده خواهد کرد، اما شنیده‌ام که شاید سوشا مکانی درون دروازه باشد. از این دروازه‌بان چند وقت پیش یک اشتباه بد دیدم، اما او واکنش‌های خوبی هم داشته است. امیدوارم اگر مکانی در ترکیب بود، عملکرد خوبی داشته باشد تا نگرانی نداشته باشیم.

مهدوی درباره شانس صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: من همیشه گفته‌ام که شانس و همت سر جای خودش، اما اکنون تفاوتی که ما داریم این است که کی‌روش برای تیم ملی به هر طریقی شده نتایج خوب و مطلوب کسب کرده است. ما مدت‌ها شکست نخورده‌ایم و این رکورد خوبی برای تیم ملی است. شاید برخی بگویند تیم ملی قشنگ بازی نمی‌کند، اما باید توجه داشته باشیم که این تیم بهترین نتایج را در دیدارهای اخیر به‌دست آورده و تیم اول آسیاست. درست است که گاهی اوقات فوتبال روان انجام نمی‌دهیم، اما کی‌روش با داشته‌هایی که دارد تیم را ارنج می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد.

وی تصریح کرد: شاید فوتبال تیم ملی عامه‌پسند و رو به جلو نیست، اما به هر ترتیب خوب بازی می‌کنیم و فوتبال تیم ملی خاص‌پسند است. به‌نظرم با درایت کادر فنی به جام جهانی صعود می‌کنیم و ان‌شاءالله طلسم را می‌شکنیم و دو صعود پیاپی به این رقابت‌ها خواهیم داشت. امیدوارم مردم هم صبور باشند و حوصله به خرج بدهند. هم به تیم ملی و هم به استقلال و پرسپولیس باید وقت بدهیم و هر وقت دو تیم استقلال و پرسپولیس خوب بودند، تیم ملی هم قوی بوده است. خوشبختانه از پرسپولیس خبرهای خوبی می‌شنویم و امیدوارم از استقلال هم خبرهای خوب بشنویم تا تیم ملی قدرت بیشتری بگیرد
منبع : فرهنگ

ارسال نظر

آخرین اخبار