استقلال بالاخره هر دو نیمه را برد؛

پیروزی استقلال در خانه صبا در حالی به دست آمد که سرمربی جوان آبی ها برای نخستین بار بود که طی فصل جاری موفق می شد در هر دو نیمه یک بازی مربی پیروز میدان لقب بگیرد.

اتفاق خوشایندی که منصوریان با شکست صبا رقم زد

به گزارش گلستان24، استقلال در ایستگاه دوازدهم لیگ برتر دیدار خارج از خانه برابر صبا را با دو گل برد، تا به چهارمین پیروزی فصل خود دست پیدا کند.

 
این در حالی است که سرمربی جوان آبی ها برای نخستین بار بود که طی فصل جاری موفق می شد در هر دو نیمه یک بازی مربی پیروز میدان لقب بگیرد.

استقلال در دیداری که حواشی زیادی داشت سه امتیاز حساس گرفت و این برای تیمی که سخت به دنبال جبران عقب ماندگی های امتیازی اش از رقباست اهمیت داشت. شاگردان منصوریان در نیمه نخست دیدار با صبا به حریف ۱۱ نفره توسط کاوه رضایی (۱۸) گل زدند و بعد در نیمه دوم این اتفاق با ضربه علی قربانی(۶۹) برابر صبای ۹ نفره تکرار شد.

با این حال پیشرفت بزرگ آبی ها از بعد تاکتیکی رسیدن به پیروزی در هر دو نیمه بود. پیشرفتی که با بررسی آماری عملکرد آنها در ۱۱ دیدار قبلی کاملا محسوس می نماید.

علی منصور و نیمه مربیان

استقلال قبل از این، با منصوریان در ۱۱ هفته ای که از عمر فصل جاری لیگ برتر گذشته بود ۶ نیمه اول را از نفت(هفته اول)، ماشین سازی(هفته پنجم)‌، ذوب آهن(هفته هفتم)، سیاه جامگان(هفته هشتم)، فولاد(هفته دهم) و گسترش فولاد (هفته یازدهم) برده بود با این حال تنها در نیمی از این بازیها موفق به کسب پیروزی نهایی شده بود. به عبارت ساده تر تفکرات منصوریان نتوانسته بود در نیمه مربیان عاملی باشد برای حفظ پیروزی بدست آمده توسط تیمش.

استقلال با منصوریان در فصل جاری تا پیش از بازی ایستگاه دوازدهم برابر صبا، در ۱۲ نیمه اول خود به ۷ پیروزی و ۳ تساوی رسیده بود در شرایطی که دو نیمه اول بازیهایش برابر استقلال خوزستان(هفته دوم) و پیکان (هفته چهارم) را باخته بود.

 

آمار نیمه اول های منصوریان با استقلال در لیگ برتر

تعداد

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

۱۲

۷

۳

۲

۸

۳

 

اما داستان نیمه مربیان در کارنامه سرمربی جدید آبی ها از این متفاوت تر بود. منصوریان اگر چه که موفق شده بود در ۱۱ نیمه اول به ۶ پیروزی دست پیدا کند اما در مقابل نتیجه ۵ نیمه دوم را هم به سرمربیان استقلال خوزستان، نفت آبادان، ماشین سازی، فولاد و گسترش باخته بود.

استقلالی که موفق شد در دیدار با صبا برای نخستین بار در هر دو نیمه پیروز باشد، در ۴۵ دقیقه دوم بازیهای این فصل خود ۷ گل زده و ۸ گل خورده که این از نگاه آماری قابل تامل است.

این تیم در ۴۵ دقیقه دوم بازی هایش در ۱۲ هفته ای که از عمر لیگ شانزدهم گذشته ۳ مرتبه پیروز شده و ۴ مرتبه با تساوی کارش را به پایان رسانده تا خاطرمان باشد کادر فنی آبی ها برای اداره نیمه دوم بازیهایش نیاز به تفکر و برنامه ای متفاوت تر دارد.

 

آمار نیمه دوم های منصوریان با استقلال

تعداد

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

۱۲

۳

۴

۵

۷

۸

منبع : مشرق

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار