درخشش گوچی در جایی که محبوب است

فوتبال ایران امسال لژیونرهای زیادی دارد که بیشتر آنها از ارکان اصلی تیمشان به شمار می‌روند؛ این هفته در بین لژیونرها قوچان‌نژاد با زدن دو گل و بیت‌آشور با پاس گلی که موجب فینالیست شدن تورنتو شد، بهترین لژیونرهای ایرانی لقب گرفتند.

بیت‌آشور تورنتو را به فینال فرستاد

به گزارش گلستان24، لژیونرهای کشورمان در هفته ای که سپری کردیم در تیم‌های خود بازی کردند که در این میان رضا قوچان نژاد با دو گلی که زد نقش مهمی در پیروزی 3 بر یک هیرنوین داشت و نشان داد با بازگشت به تیمی که سال‌ها در آن درخشیده بود و محبوبیت زیادی داشت دوباره به دوران اوج خود بازگشته است. همچنین پاس گل طلایی بیت‌آشور در دقیقه 98 باعث شد تا تورنتو به فینال MLS کاپ راه پیدا کند.

بیت‌آشور تورنتو را به فینال فرستاد

عملکرد کامل لژیونرها را در ادامه بخوانید:

 

هلند:

آلکمار:

تیم فوتبال آلکمار در هفته پانزدهم اردویژه میهمان تیم اکسلسیور بود که این دیدار با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید.

 
مربی آلکمار در این دیدار لژیونر ایرانی خود را از دقیقه 67 و زمانیکه 3 بر 2 از حریف خود عقب بود به میدان فرستاد تا نتیجه بازی را برگرداند که همینطور هم شد و یاران جهانبخش توانستند از حریف خود یک امتیاز بگیرند.

 

 
 
آلکمار با این یک امتیاز 25 امتیازی شد و یک رده پایین‌تر از هیرنوین در رده پنجم جدول رده بندی لیگ هلند ایستاد.

هیرنوین:

رضا قوچان‌نژاد این هفته هم در ترکیب هیرنوین درخشید و پایه گذار پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل ایگلس بود.

 
تیم ایگلس که برای رهایی از جمع تیم های انتهای جدولی نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی خانگی برابر هیرنوین داشت ابتدا در دقیقه 7 به گل رسید، اما دو گل متوالی رضا قوچان نژاد در دقایق 20 و 27 نتیجه را به سود تیم میهمان تغییر داد. یوکی کوبایاشی، هافبک ژاپنی در آخرین دقیقه نیمه اول گل سوم هیرنوین را وارد دروازه ایگلس کرد تا تیمش با نتیجه سه - یک در این دیدار به پیروزی برسد.

رضا قوچان نژاد، ضمن حضور 90 دقیقه ای در ترکیب هیرنوین و به ثمر رساندن دو گل  برابر ایگلس بهترین بازیکن این دیدار بود.

 
هیرنوین با این 3 امتیاز که به لطف درخشش گوچی بدست آمد با 26 امتیاز در رده چهارم اردویژه قرار گرفت.

 


یونان:

پانیونیوس:

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ یونان پانیونیوس به مصاف پلاتانیاس رفت که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

 

 
در این دیدار کریم انصاری فرد در ترکیب اصلی پانیونیوس حضور داشت و در دقیقه 84 جای خود را به انگوگ داد اما مسعود شجاعی دیگر بازیکن ایرانی پانیونیوس حتی در فهرست 18 نفره تیمش دیده نمی شد.

 یاران شجاعی و انصاری فرد با این تساوی، 15 امتیازی شدند و در رتبه پنجم قرار گرفتند و پلاتانیاس نیز به امتیاز یازدهم خود دست یافت.

 


روسیه:

روستوف:

تیم روستوف روسیه در هفدهم سوپرلیگ روسیه میزبان تیم قدرتمند زنیت بود که مقابل این تیم در خانه با نتیجه بدون گل متوقف شد.

در این دیدار سردار آزمون از ابتدای نیمه دوم وارد میدان شد اما سعید عزت‌اللهی دیگر بازیکن ایرانی روستوف تا پایان بازی روی نیمکت ذخیره‌ها نشست.

روستوف با این تساوی 25 امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند. زنیت هم با 35 امتیاز دوم است.

 

ترک گروژنی:

 
 
تیم رده چهارمی ترک گروژنی با حضور 90 دقیقه ای میلاد محمدی در خانه تیم رده نهمی لوکوموتیو مسکو با نتیحه 2-0 شکست خورد و با 28 امتیاز در همان رده باقی ماند.

 


ترکیه:

آلانیا اسپور:

تیم آلانیااسپور که سجاد شهباززاده را در اختیار دارد در هفته سیزدهم سوپرلیگ ترکیه در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر 2 مقابل کنیااسپور شکست خورد.

آلانیااسپور با این شکست خانگی و اندوخته 14  امتیازی در جایگاه یازدهم جدول رده بندی باقی ماند. کنیااسپور نیز با 20 امتیازی رتبه ششمی خود را حفظ کرد.

سجاد شهباززاده، مهاجم آلانیااسپور در فهرست 18 نفره تیمش جایی نداشت تا سریال غیبت‌های او همچنان ادامه پیدا کند.

 

آمریکا:

تورنتو:

استیون (مهرداد) بیت‌آشور که همراه با تورنتو به دیدار پلی‌آف فینال کنفرانس MLS کاپ راه یافته بود در نخستین دیدار این مرحله (بازی رفت) به مصاف مونترال ایمپکت رقت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. در دیدار برگشت که در زمین تورنتو برگزار شد مثل دیدار رفت بیت آشور در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت. این بازی هم در دقیقه 90 با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید تا بازی به وقت‌های تلف شده کشیده شود.

 
 
در وقت‌های اضافه تورنتو در دقیقه 98 با پاس گل لژیونر ایرانی خود از حریف پیش افتاد. یاران بیت آشور در دقیقه 100 بازهم گلزنی کردند تا این تیم در این دیدار 5 بر 2 به پیروزی برسد و در مجموع با پیروزی 7 بر 5 موق شدند به فینال راه یابند.
 
تورنتو در دیدار فینال باید به مصاف تیم ساندرز برود.

 


قطر:

السد: از هفته نهم لیگ ستارگان قطر، السد با حضور مرتضی پورعلی گنجی میزبان الخور بود و با یک گل پیروز شد. تک گل این بازی را ژاوی در دقیقه 51 به ثمر رساند. مدافع ایرانی 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. السد با این پیروزی 21 امتیازی شد و در مکان سوم جدول جای گرفت.

الشحانیه:

 
تیم الشحانیه که در هفته نهم لیگ ستارگان قطر از وجود مهرداد پولادی به علت مصدومیت در لیست 18 نفره‌اش محروم بود در خانه الخریطیات به میدان رفت که در نهایت با گل دقیقه 94 توانست تها از شکست یک بر صفر بگریزد.
 
الشحانیه با این یک امتیاز بیرون خانه ده امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی جای گرفت.

الاهلی:

 

 
الاهلی در هفته نهم لیگ ستارگان قطر در دیدار مقابل الجیش با یک گل خود مغلوب شد.
 
در این دیدار پژمان منتظری به طور کلی غایب بود اما مجتبی جباری در دقیقه 52 برای تیمش به میدان رفت اما نتوانست مانع شکست شاگردان آدم شود.
 

الاهلی با این شکست با 9 امتیاز به رده نهم جدول سقوط ک


منبع : مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار