سرمربی تیم پرسپولیس گفت:درست است که مقابل ذوب آهن بازی را باختیم اما نمایش خوبی داشتیم.

برانکو: تاجیکستان گزینه میزبانی ما از الهلال است

به گزارش گلستان24، برانکو ایوانکوویچ امروز پس از پایان جلسه هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: فکر می کنم، باشگاه اوضاع را در کنترل دارد و همه چیز تحت کنترل است. در بازی با ذوب آهن نشان دادیم که تیم خیلی خوبی داریم و مقابل یک ذوب آهن خیلی خوب بازی عالی را به نمایش گذاشتیم. درست است که مقابل ذوب آهن بازی را باختیم اما نمایش خوبی داشتیم.

وی در ادامه درباره انتقاد پیشکسوتان پرسپولیس از روند تیم در بازی ذوب آهن بیان داشت: پیشکسوتانی که صحبت می کنند حق دارند که نظرشان را بگویند. آنها برای باشگاه زحمت کشیده اندو حالا حق دارند که حرف بزنند.طبیعی است که این حرفها بعد از باخت زده شود.من و باشگاه باهم بحث نقل و انتقالات را دنبال می کنیم .اگر بازیکنی به درد ما نخورد جذبش نمی کنیم. 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در چه مکانی از الهلال میزبانی خواهد کرد بیان داشت: گزینه های بسیار زیادی در نظر داریم و باید تمام شرایط را بسنجیم. آن وقت باشگاه مکان بازی با الهلال را مشخص و اعلام خواهد کرد. تاجیکستان هم جزو گزینه های ما برای میزبانی است. 

وی درباره اردوی امارات پرسپولیس تصریح کرد: به خاطر فاصله کم بازیها و شروع نیم فصل دوم اردوی خارجی نخواهیم داشت و قطعا در همین تهران تمرینات خود را ادامه خواهیم داد. 

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره جدایی محمد امین آرام طبع اذعان داشت: الان بازیکنان تقریبا همه مورد استفاده قرار می گیرند. یک نفر کمتر و یک نفر بیشتر. هر کدام از بازیکنان موضع خاص خودشان را دارند. یک زمان مهدی و رامین رفتند و حالا آرام طبع این تصمیم را دارد. 

وی درباره بازیکنان اوکراینی پرسپولیس تصریح کرد: اگر یادتان باشد همان اوایل که ماریچ آمده بود چقدر به او هجمه وارد شد. سعی می کنیم بهترین بازیکنان را به خدمت بگیریم. در لیست من بازیکنانی هم هستند که با باشگاه های دیگر قرارداد دارند.

سرمربی پرسپولیس درباره شایعه جذب مسعود حسن زاده گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم. اگر به درد سایپا نخورده چطور برای پرسپولیس عالی خواهد بود. 

وی در ادامه راجع به جلسات هیئت مدیره پرسپولیس گفت: ما همیشه از این جلسات داریم و درباره نیم فصل دوم امروز صحبت کردیم به همین خاطر به دنبال این هستیم که نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم. 

برانکو در پایان درباره وضعیت امید عالیشاه و نوراللهی گفت: نوراللهی که قطعا از جمع ما جدا می شود. و امروز هم خبر دار شدم که دیگر امید عالیشاه هم در تیم ما نخواهد بود. باید جایگزینهایی برای این دو نفر پیدا کنیم.


منبع : مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار