بازیکن سرباز تیم فوتبال تراکتورسازی ساعتی پیش در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی مقابل سیاه جامگان حاضر شد.

سروش رفیعی در اردوی پرسپولیس حاضر شد
پرسپولیس امروز برابر سیاه جامگاه در ورزشگاه  آزادی قرار گرفت و به برتری رسید.

به گزارش گلستان24، پس از بازی بازیکنان به هتل رفتند و مدیران و اعضای هیئت مدیره این باشگاه نیز برای تبریک و شرکت در جشن بازیکنان راهی هتل شدند.

سروش رفیعی

طاهری، ترکاشوند و مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز در هتل حضور یافته و از تلاش های برانکو و شاگردانش تقدیر و تشکر کردند. همچنین جشن تولد محسن ربیع خواه نیز پس از بازی در هتل برگزار شد.

در این میان سروش رفیعی بازیکن سرباز تیم فوتبال تراکتورسازی که در نیم فصل خدمت سربازی اش در این تیم به پایان می رسد نیز در اردوی تیم پرسپولیس حاضر شد و با مدیران این باشگاه صحبت و گفت و گو کرد و با برخی بازیکنان پرسپولیس نیز خوش و بش گرمی داشت.

رفیعی پس از گفت و گو با پرسپولیسی به اتفاق یکی از اعضای تیم رفت و همان جا ماند.

رفیعی از بازی آخر تراکتورسازی در نیم فصل مقابل نفت تهران محروم است و عملا بازیکن آزاد محسوب می شود.

طی روزهای گذشته یکی از روزنامه های ورزشی نیز از توافق پنهانی این بازیکن با مسئولان پرسپولیس خبر داد و به نظر می رسد این توافق نزدیک به نهایی شدن باشد.

حضور این بازیکن در هتل محل اقامت پرسپولیس اتفاق مهم و غیرمنتظره ای است که قطعا بازتاب و جنجال های زیادی را به دنبال خواهد داشت. باید دید هدف رفیعی از رفتن به اردوی پرسپولیس چه بوده و ارتباطی با این توافق دارد یا خیر.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی امروز در واکنش به خداحافظی باشکوه احمد نوراللهی از تیم پرسپولیس و سرباز شدن او اعلام کرده بود اگر رفیعی بخواهد جدا شود ما هم برای او چنین مراسم خداحافظی را برگزار می کنیم و از او تقدیر می کنیم.

قلعه نویی همچنین از مذاکرات پنهانی پرسپولیسی ها با رفیعی انتقاد کرده و اعلام کرده رفیعی دو پیشنهاد خارجی دارد که اگر منتفی شود قراردادش را با تراکتورسازی تمدید می کند.

 
 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار