باشگاه آاِک یونان به دنبال انصراف از جذب کریم انصاری‌فرد تصمیم به عقد قرارداد با مهدی طارمی، ملی‌پوش پرسپولیس دارد.

طارمی مشتری اروپایی پیدا کرد +عکس
رادیو ورزش یونان اعلام کرد یک مهاجم جدید به تیم آاِک خواهد پیوست، اما این بازیکن قطعاً کریم انصاری‌فرد نیست و از ایران راهی آتن می‌شود.

به گزارش گلستان24، این رسانه یونانی در ادامه خبر خود آورده است: مهدی طارمی، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران مورد توجه باشگاه آاِک قرار گرفته است. این باشگاه آتنی شاید تلاش‌های برای جذب کریم انصاری‌فرد انجام دهد و در این راه دشوار با رقبای دیگری نیز مواجه شود، اما سرانجام یک بازیکن ایرانی پیراهن آاِک را برتن خواهد کرد.

رادیو ورزش یونان با اشاره به درخشش مهدی طارمی در فصل گذشته لیگ برتر ایران اعلام کرد که این مهاجم در 25 بازی پرسپولیس 16 گل به ثمر رساند و زننده شش گل این تیم در 14 بازی فصل جاری این رقابت‌ها بوده است. طارمی همچنین در 15 بازی در ترکیب تیم ملی ایران قرار گرفت و هفت گل وارد دروازه حریفان کرد.

در پایان خبر این رسانه ورزشی یونان آمده است: مهدی طارمی پیش از این پذیرفت راهی تیم ریزه اسپور ترکیه شود، اما در نهایت این انتقال عملی نشد و از همان زمان او مصمم به بازی در اروپا بود. هر چند باشگاه آاِک پس از آن تمایل خود را برای جذب طارمی نمایان کرد. البته مهدی طارمی تا سال 2018 میلادی با باشگاه پرسپولیس قرارداد رسمی دارد و تابستان سال 2016 میلادی نیز در فهرست تیم پائوک یونان قرار داشت.

طارمی به آاِک یونان می‌پیوند +عکس
 
 
 
منبع: تسنیم
 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار