فاضل جهانشاهی از مسئولان استانی خواست نسبت به حفظ این تیم لیگ برتری کمک کنند.

مسئولان گلستان به حفظ تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز کمک کنند

فاضل جهانشاهی مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز درباره آخرین وضعیت تیم ملوان بندرگز گفت: ملوان، به عنوان تنها نماینده استان گلستان در رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در حال حاضر تیم از لحاظ پشتوانه مالی شرایط خوبی ندارد.

به گزارش گلستان 24، جهانشاهی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته و یک گروه شدن تیم ها هزینه ها به شدت افزایش پیدا کرده و با این شرایط حضور ملوان در رقابت های امسال در هاله ای از ابهام قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما ۶ سال است با توان خودمان تیم را نگه داشته ایم و اگر امسال به ما کمک نشود واقعا به مشکل برخواهیم خورد.

وی از مکاتبه با اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد و بیان کرد: با اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان مربوطه مکاتبه کرده ایم و از آن ها خواسته ایم تا برای پیدا کردن یک حامی مالی به ما کمک کنند و حتی حاضریم با نام آن اسپانسر در مسابقات شرکت کنیم اما هنوز نتیجه ای نگرفته ایم.

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز افزود: این در حالی است که هزینه یک فصل این تیم حتی برای قهرمانی لیگ برتر به ۲۰۰ میلیون تومان هم نمی رسد.

جهانشاهی اظهار کرد: ورزشگاه ما نیز از لحاظ عمق و مقدار ماسه و مرمت رختکن نیاز به مساعدت اداره کل ورزش دارد و در غیر اینصورت استاندارد لازم برای میزبانی را هم نخواهیم داشت و از امتیاز میزبانی محروم می شویم.

 وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مسئولین استان گلستان برای حفظ تیم لیگ برتری  ملوان بندرگز وارد عمل شوند تا شاهد حذف تنها نماینده گلستان از لیگ برتر نباشیم. / مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار