مسابقات تنیس رومیز انتخابی استان در مراوه تپه برگزار گردید.

 برگزاری مسابقات تنیس روی میز انتخابی استان در مراوه تپه

مسابقات تنیس روی میزشهرستان مراوه تپه در سه مقطع تحصیلی برگزار گردید و نفرات برتر شهرستان جهت آمادگی برای اعزام به مسابقات استانی مشخص گردیدند .

به گزارش گلستان 24، کارشناس تربیت بدنی شهرستان مراوه تپه ضمن ابراز خرسندی از انتخاب شایسته نفرات برتر این رشته درمورد اهداف کلی مسابقات گفت: این دوره مسابقات در رده سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان در قالب سه تیم مجزا از سه مقطع تحصیلی انجام گردید  وبه  نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز نفیسی تعلق گرفت و به سرپرستان و مربیان انان لوح یادبودی از طرف مدیریت آموزش و پرورش اهدا گردید .

شایان ذکر است که با توجه به بعد مسافت در شهرستان  و محرومیت آن  برنامه ریزی میان مدت از طرف کارشناسان شهرستان جهت آماده سازی تیم صورت پذیرفت  تا با آمادگی بهتر و بیشتر مرحله استانی شرکت نمایند.

همچنین یک دوره مسابقه گورش دانش آموزی نیز در این شهرستان برگزار گردید.

برای نخستین بار مسابقات بومی محلی گورش تحت عنوان (جام پهلوانک ها) با حضور برترین های کلیه مدارس شهرستان مراوه تپه برگزار گردید.

افراد شرکت کننده در این مسابقات 45 نفر از ورشکاران سراسر مدارس شهرستان بودند.

این مسابقات در اوزان مختلف هر مقطع تحصیلی برگزار گردید. در این دوره از مسابقات از داوران ملی این رشته گورش استفاده گردید ودر پایاین  نفرات برتر مشخص گردید و طی مراسمی جوایز و حکم قهرمانی  اهدا گردید./اترک

ارسال نظر

آخرین اخبار