با نظر سرمربی تیم ملی والیبال:

با نظر و انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان مربی گنبدی والیبال کشور به جمع اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان کشور اضافه شد.

مربی گنبدی والیبال به کادر فنی تیم ملی اضافه شد
به گزارش گلستان24،​ بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان کشور پس از آنکه اعضای اصلی کادر فنی خود را در مرحله پیشین اردوها به فدراسیون والیبال معرفی کرده بود، در نامه‌ای جدید خواستار اضافه شدن چندین نفر به اعضای کادر فنی این تیم شد.
 

در این نامه که اسامی افرادی همچون مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان و احمد لاهوتی به عنوان مربی دیده می‌شود، محمد امین شاکری و مربی گنبدی والیبال کشور حسین خوریانی نیز به عنوان آنالیزور تیم ملی انتخاب و معرفی شده‌اند.

در این لیست همچنین اسامی مهدی احمدی به عنوان پزشک، محمود محمدی به عنوان ماساژور و اکبر محمدی به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان دیده می‌شود.

گفتنی است این اتفاق خوشایند پس از دو ناکامی بزرگ والیبال در گنبدکاووس که نخست سقوط تیم والیبال هاوش این شهرستان از لیگ برتر به لیگ دسته اول و دومی حذف تیم والیبال تعاون روستایی گنبدکاووس به علت عدم پرداخت هزینه ورودی مسابقات رخ داد موجب خشنودی و سرور والیبال دوستان در این شهرستان قهرمان پرور شد.

انتهای پیام/ 

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار