مهاجم گلستانی تیم ملی:

سردار که در اردوی تیم ملی ایران، در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد رد پیشنهاد لیورپول گفت:« در نقل و انتقالات زمستانی گذشته، لیورپول علاقه مند به جذب من بود؛ با این حال احساس کردم که زمان درستی برای ترک روستوف و پیوستن به لیورپول نیست.

مهم نتیجه گرفتن تیم ملی است نه گل زدن من/  وقت خوبی برای رفتن به لیورپول نبود

به گزارش گلستان24، به نقل از ورزش سه، سردار آزمون پس از پایان تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران درباره دیدار با قطر گفت: تلاش می کنیم بهترین بازی را انجام دهیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم اما باید ببینیم در آینده چه می شود و سرنوشت گروه هنوز مشخص نیست.

آزمون در پاسخ به این سوال که آیا دیر اضافه شدن لژیونرها برای تیم ملی دردسر ساز می شود یا نه، بیان کرد: باید از مربیان پرسید و من نباید درباره این موضوع نظر بدهم.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سوال که بسیاری از هواداران او را گلزن تیم ملی برابر قطر می دانند، تصریح کرد: مهم نتیجه گرفتن تیم ملی است.

او در پایان در پاسخ به این سوال که چه زمانی به تیم های مطرح اروپایی می رود، گفت: هر زمانی که من را بخواهند، به تیم های مطرح خواهم رفت.

لیورپول که سادیو مانه را برای چند هفته به دلیل حضور این بازیکن در جام ملت های آفریقا در اختیار نداشت، برای پر کردن جای خالی وی سعی داشت تا آزمون را به خدمت بگیرد.

سردار که در اردوی تیم ملی ایران برای بازی حساس مقابل قطر به سر می برد، در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد رد پیشنهاد لیورپول گفت:« در نقل و انتقالات زمستانی گذشته، لیورپول علاقه مند به جذب من بود؛ با این حال احساس کردم که زمان درستی برای ترک روستوف و پیوستن به لیورپول نیست.

اگر به لیورپول می پیوستم، فقط چند بازی انجام می دادم و بعد روی نیمکت ذخیره ها می نشستم؛ چرا که آنها من را فقط برای یک مقطع کوتاهی از فصل نیاز داشتند.»

سردار ادامه داد:« من دوست دارم به باشگاهی بزرگ بپیوندم تا پیشرفت کنم؛ ولی زمان کافی برای گرفتن یک تصمیم بهتر و دقیق تر وجود دارد. اطمینان دارم که به زودی در یک باشگاه بزرگ اروپایی بازی خواهم کرد.»

ارسال نظر

آخرین اخبار