حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته کشورمان به دلیل مشکلات شخصی ممنوع الخروج است و به همین دلیل از اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی جا ماند!

قهرمان تکواندوی جهان ممنوع الخروج شد

به گزارش گلستان 24،​ چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 22 اردیبهشت تا اول خردادماه به میزبانی جمهوری آذربایجان و در شهر باکو برگزار خواهد شد. 

قهرمان تکواندوی جهان

مسابقات کاراته در بخش مردان و بانوان در حالی طی روزهای 22 و 23 اردیبشهت‌ماه برگزار خواهد شد که کاراته‌کاهای ایرانی امروز(سه شنبه) راهی محل برگزاری مسابقات خواهند شد.

 

حسین روحانی، قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی که طی چند سال اخیر به عنوان مربی تیم‌ ملی در کنار ملی پوشان حضور داشته، همچنان به دلیل مشکلات شخصی ممنوع الخروج است و به همین دلیل نمی‌تواند تیم ملی را در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی همراهی کند.

این در حالی است که مشکل روحانی از سال گذشته مطرح شده و حتی زمانی که سیدحسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته بود؛ وعده‌هایی را به این قهرمان داد تا مشکلات شخصی او را از طریق فدراسیون کاراته حل کند، اما این اتفاق در آن مقطع رنگ حقیقت به خود نگرفت.

تیم ملی کاراته در حالی سال گذشته راهی مسابقات قهرمانی جهان شد که روحانی به دلیل ممنوع الخروج بودن از پای پرواز به خانه بازگشت، اما طبق گفت‌ های وی، سرپرست وقت فدراسیون قول رفع مشکل او را داده بود، اما حالا پس از گذشت ماه‌ها شاهدیم که قهرمان کاراته ایران که سال‌های سال برای کاراته کشورمان در رویدادهای مختلف مدال آوری کرده بود، همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و علاوه بر حل نشدن مشکل او گویا به فراموشی نیز سپرده شده است.

به هر حال این روزها شاهدیم که حسین روحانی با پیشنهاد خوبی از سوی یکی از کشورهای آسیایی روبرو شده و در صورت که هر دو طرفین به توافق نهایی برسند روحانی باید راهی مقصد شود، اما با توجه به مشکلات مالی که این قهرمان دارد و باعث ممنوع الخروج شدن او شده آیا او می‌تواند به هدف خود برسد یا اینکه این فرصت بزرگ از کاراته ایران و روحانی گرفته خواهد شد؟

به هر حال امیدواریم که محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته که سال گذشته با کسب رای اعتماد از سوی اعضا مجمع به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدارسیون انتخاب شده، برای رفع مشکل مربی تیم ملی قدم بردارد. به هر حال روحانی در حال حاضر مربی تیم ملی ایران است و علاوه بر فدراسیون کاراته؛ خانواده بزرگ این رشته برای حل مشکل این قهرمان باید دست به دست هم بدهند.

منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار