رئیس هیئت اسکواش استان گلستان گفت: در رقابت‌های المپیاد کارگری کشور تیم اسکواش استان گلستان عنوان قهرمانی را کسب کرد که با این نتیجه ورزشکاران برتر گلستانی به المپیک جهانی کارگران اعزام می‌شوند.

اسکواش‌بازان گلستانی در المپیک جهانی کارگران شرکت می‌کنند

احمد تجری  اظهار داشت: در مسابقات المپیاد کارگری کشور که به میزبانی استان مازندران در چند رشته ورزشی و در شهرهای مختلف این استان برگزار شد، تیم اسکواش گلستان موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: برای نخستین ‌ بار جایزه نفرات نخست شرکت‌کننده در این مسابقات، جواز حضور در مسابقات جهانی المپیک جهانی 2015 ایتالیا است که استان گلستان به عنوان قهرمان این رقابت‌ها به این المپیک اعزام می‌شود.

رئیس هیئت اسکواش استان گلستان تصریح کرد: تیم اسکواش گلستان در این مسابقات با ترکیب شعیب فروغی، اشکان اتحادی و محمد مصدق موفق به کسب این عنوان قهرمانی شد.

تجری افزود: سرمربیگری تیم اسکواش گلستان بر عهده سلیمان عرازمحمدی بود.

وی اظهار داشت: بعد از تیم گلستان، تیم های اسکواش مازندران و اصفهان عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیئت اسکواش استان گلستان با اشاره به همگانی کردن اسکواش در استان گلستان تصریح کرد: توسعه و گسترش اسکواش در دانشگاه ها و مدارس از دیگر اولویت‌های هیئت است تا بتوانیم در بعد همگانی موفق باشیم.

تجری درباره تعداد اسکواش‌بازان استان گلستان اظهار کرد: حدود یک هزار اسکواش باز ساماندهی شده در استان گلستان وجود دارند و سعی در افزایش این تعداد داریم.

ارسال نظر

آخرین اخبار