نفت حق ما را خورده است و راحت قرارداد می‌بندد

مربی استقلال از اینکه بازیکنان و کادرفنی سابق تیم فوتبال نفت نمی‌توانند پول‌هایشان را بگیرند بسیار ناراحت است.

خرمگاه: از فدراسیون به فیفا شکایت می‌کنم

به گزارش گلستان 24 ؛محمد خرمگاه به "ورزش سه" گفت که اگر مشکل آنها از طریق فدراسیون فوتبال حل نشود شخصا از این فدراسیون به فیفا شکایت خواهد کرد. 


حق‌مان را می‌خواهیم
2 سال پیش در نفت حضور داشتیم، برای این تیم زحمت کشیدیم و افتخارآفرینی کردیم اما متاسفانه خیلی راحت پولمان را نمی‌دهند. ما پول اضافی نمی‌خواهیم و پول خودمان را می‌خواهیم و شما بگویید باید چکار کنیم. 


بازیکنان با غیرت هستند
بازیکنان نفت باغیرت هستند و شیر مادر حلاشان. آنها لحظه‌ای برای موفقیت نفت پا پس نکشیدند و تمام توانشان را در زمین گذاشتند بدون آنکه ریالی دریافت کنند اما حالا پول خودشان را می‌خواهند و این بی‌معرفتی است که به حقشان نرسند. 


مدیران نفت خودشان چکار می‌کردند؟
سوال من این است اگر خود مدیران نفت که با ما قرارداد امضا کردند 6 ماه حقوقشان را دریافت نمی‌کردند وضع زندگی‌شان به چه روزی می‌افتاد و چکار می‌کردند؟ من از مدیران 2 سال نفت بسیار گله دارم چراکه قراردادهایی را با ما امضا کردند که نمی‌توانند آنها را اجرا کنند. من شخصا از حق زن و بچه‌ام نمی‌گذرم و هرکاری لازم باشد می‌کنم. 


از فدراسیون به فیفا شکایت می‌کنم
امیدوارم آقای تاج به قولی که در جلسه به ما دادند پایبند باشند و پول ما را بگیرند چراکه این بچه‌ها برای تیم زحمت کشیدند. همانطور که گفتم به هیچ عنوان حق زن و بچه‌ام کوتاه نمی‌آیم و اگر به ما پول ندهند، خودم از فدراسیون فوتبال به فیفا شکایت می‌کنم. همه ما زیرمجموعه فیفا هستیم و حداقل باید یک مرجع بین‌المللی به داد ما برسد. 


چطور نفت بازیکن می‌گیرد
آقای تاج به ما گفتند که حق و حقوق بازیکنان و کادرفنی سابق را می‌گیرند اما سوال من این است که چطور اینقدر راحت می‌توانند حق بچه‌های ما را بخورند و با مربی و بازیکنان جدید قرارداد ببندند. من نمی‌دانم ما باید مطالباتمان را از شرکت نفت بگیریم یا از بهنام پیشرو اما آنچه مسلم است به طور قطع هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار