دوومیدانی‌کار پارالمپیکی ایران گفت: حریف آمریکایی‌ام خیلی کری می‌خواند اما توانستم با کسب مدال طلا، جواب کری‌خوانی ‌او را بدهم.

با کسب مدال طلا، جواب کری‌خوانی حریف آمریکایی‌ام را دادم/ فقط چهار، پنج نفر به ما تبریک گفتند

به گزارش گلستان 24،علیرضا مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص مسابقات قهرمانی معلولان جهان در لندن و کسب مدال طلا اظهار داشت: در مسابقات جهانی قطر و پارالمپیک ریو شرکت کرده بودم اما سطح رقابت‌های لندن خیلی بالاتر بود به طوری که حتی از ورزشکاران باتجربه مانند خالوندی خطا می‌گرفتند.

وی با اشاره به رفتار حریف آمریکایی خود تصریح کرد: رقیب آمریکایی‌ام به نوعی برای من کری خوانی می‌کرد و حتی وقتی به او سلام می‌کردم رویش را برمی‌گرداند اما با کسب مدال توانستم جواب کری‌خوانی او را بدهم، وقتی این حریف را شکست دادم شور و هیجان خاصی ایجاد شد. در هر صورت از الان باید برای مسابقات آسیایی جاکارتا آماده شویم اما این رقابت‌ها برای من خیلی راحت تر است و می‌خواهم در هر سه ماده پرتاب دیسک، پرتاب وزنه و نیزه شرکت کنم.

مختاری در پایان با گلایه از نحوه استقبال از ورزشکاران خاطرنشان کرد: ما زحمت زیادی کشیدیم اما زمانی که به ایران آمدیم فقط چهار پنج نفر تبریک گفتند. ما به عشق ایران و بالا بردن پرچم کشورمان به آن‌سوی دنیا سفر کردیم و این همه مدال به ارمغان آوردیم بنابراین دوست داریم همانند ورزشکاران دیگر از ما هم استقبال شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار