روز گذشته شاگردان برانکو با سه گل گسترش فولاد را شکست دادند تا علاوه بر بازگشت به صدر، یک پیروزی دیگر در تبریز به دست آورند.

تبریز، امن‌ترین شهر برای پرسپولیس!

به گزارش گلستان 24؛ رکورد تاریخی پرسپولیس در مقابل تیم های تبریزی بار دیگر تکرار شد. سرخ ها پیش از بازی دیروز ۸۵۱ روز بدون شکست مقابل تیم های این شهر بودند و حالا باتوجه به نبود بازی با آن ها تا پایان فصل، این رکورد را به ۱۰۰۰ روز هم خواهند رساند.

 

آخرین باخت پرسپولیس مقابل آذری ها، ۲۱ اردیبهشت ۹۴ مقابل گسترش فولاد بود‌. شاگردان ایوانکوویچ در آن بازی با یک گل مغلوب حریف آبی پوش شدند و تک گل پرسپولیس را هم تادئو جونیور از روی نقطه پنالتی زد! در آن روز هواداران پرسپولیس در ورزشگاه انگشت شمار بودند اما دیروز ۲۰ درصد ورزشگاه بنیان دیزل توسط قرمزها پر شده بود.

 

پس از آن، پرسپولیس در لیگ پانزدهم تراکتورسازی و گسترش را در تبریز مغلوب کرد و در تهران هم آبی پوشان را شکست داد و مقابل تراکتور به تساوی ۱-۱ رسید. لیگ شانزدهم با یک پیروزی و یک تساوی در تبریز برابر گسترش و تراکتور آغاز شد و پس از آن ۴ برد پیاپی مقابل سرخابی ها و ماشین سازان تبریز نصیب پرسپولیسی‌ها شد.

 

حالا لیگ هفدهم هم دو پیروزی مقابل تبریزی ها برای پرسپولیس داشته است. مدافع عنوان قهرمانی حالا به جز ۲ تساوی مقابل تراکتورسازی،  ۱۰ پیروزی به دست آورده تا شهر بدبیاری های پرسپولیس، به شهر خوش شانسی سرخپوشان تبدیل شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار