برانکو:

سرمربی تیم پرسپولیس معتقد است که مهاجمش مشاوران خوبی نداشت و حالا شانس آورده که با چهار ماه محرومیت مواجه شده است.

طارمی شانس آورد

به گزارش گلستان24؛برانکو ایوانکوویچ گفت: در امارات شرایط خیلی خوبی داریم. دست‌اندرکاران باشگاه ایرانیان خیلی تلاش می‌کنند و زمین هم عالی است. انتظار داریم در دو روزی که در دبی هستیم، انرژی بچه‌ها برگردد. همه سالم و سلامت هستند، به‌جز شایان مصلح که مشکل کوچکی دارد و مشکلی هم برای طارمی به وجود آمده و متاسفانه اتفاقی که اخیراً افتاده است.

وی در واکنش به این مسئله که گفته می‌شد برانکو پس از محرومیت پرسپولیس به شدت ناراحت است و با کسی حرف نمی‌زند، گفت: من نمی‌دانم این اطلاعات از کجا آمده است. بازی‌های لیگ قهرمانان، بازی است که در آن لذت می‌برید. بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ کار سختی است. من همیشه گفتم، زندگی از لیگ ایران تامین می‌شود، اما در لیگ قهرمانان آسیا لذت می‌بریم، این بازی‌ها یک شادی مضاعف است و افتخار می‌کنیم که در آن حضور داریم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به محرومیت مهدی طارمی، خاطرنشان کرد: قبل از هر چیز باید بگویم که این فقدان بزرگی برای پرسپولیس است، چون مهدی (طارمی) دو سال پشت سر هم بهترین بازیکن و آقای گل لیگ قهرمانان آسیا شده و بازیکن ثابت ماست. او تیم ما را نسبت به بقیه تیم‌ها متفاوت ایجاد می‌کرد، اما حالا یک اشتباهی مرتکب شده است، چون مشاوران خوبی نداشت. طارمی با افرادی که تجربه داشتند مشورت نکرد، افرادی که قبلاً با چنین مشکلاتی مواجه شدند و تجربه داشتند. حتی‌ می‌توانم بگویم که او شانس آورد که با چهار ماه محرومیت مواجه شد. ما قبل از هر چیز باید تلاش کنیم که او در چهار ماه آمادگی خود را حفظ و حتی پیشرفت کند.

برانکو با ابراز خرسندی از اضافه شدن احمد نوراللهی به اردوی پرسپولیس، یادآور شد: بالاخره مشکل نوراللهی حل شد. او از امروز (یکشنبه) به تیم ملحق می‌شود و در رقابت برای حضور در ترکیب ثابت حضور خواهد داشت. احمد نشان داده بازیکنی در حد پرسپولیس است و قطعاً کمکی بزرگی به ما می‌کند، هم در لیگ قهرمانان و هم در لیگ برتر. البته طبیعی است که صد درصد آماده نیست، چون یک سال است که بازی نکرده است. با شناختی که از او داریم، می‌دانم می‌تواند در یک سطح بالا بازی کند.

سرمربی پرسپولیس درباره هوادارانش تیمش گفت: ما هواداران بسیار عالی داریم. بازی با الاهلی و سپاهان و حتی پیکان را که باختیم، دیدیم. دیدیم که چقدر حمایت کردند و می‌خواستند که از بازیکنان حمایت کنند. انتظار داریم این شرایط سه‌شنبه نیز مقابل الهلال تکرار شود. الهلال نسبت به الاهلی هواداران بیشتری دارد، اما هواداران ما قطعاً صدای‌شان بلندتر خواهد بود و برای ما حمایت بزرگی هستند.

«الهلال تیم بسیار خوبی است»، وی با بیان این جمله، تصریح کرد: الهلال بیش از 60 قهرمانی دارد و در چند سال اخیر مدام به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده، اما ما هم نشان دادیم که می‌توانیم مقابل‌شان بازی کنیم. پرسپولیس همیشه برای برد خواهد رفت. تغییری در این ایده ایجاد نمی‌شود. این فلسفه و وظیفه پرسپولیس در قبال هوادارانش است و این تغییر نخواهد کرد.

/انتهای پیام

ارسال نظر

آخرین اخبار