مرحله مقدماتی رقابت های لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور با صعود تیم های راه و شهرسازی گلستان و هیات کشتی بندرگز به دور نهایی به پایان رسید.

نمایندگان گلستانی به دور نهایی کشتی صعود کردند
به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان ، در پایان مرحله مقدماتی رقابت های لیگ دسته اول کشتی آزاد در روز آخر رقابت های کشتی دسته اول کشور در گروه الف تیم هیات کشتی بندرگز میهمان هیات کشتی بابلسر بود و توانست به عنوان تیم دوم گروه به دور بعدی راه یابد.
تیم راه و شهرسازی گلستان یکی از نمایندگان استان در گروه ب میزبان شهرداری مشهد بود و توانست با نتیجه 7بر3 حریف خراسانی خود را از پیش رو بردارد و با اقتدار صدرنشین گروه شد و به دور بعدی صعود کرد.

این رقابت ها در گروه اول با حضور تیم های پتروشیمی بهشهر، هیات کشتی بندرگز، هیات کشتی بابلسر و پالاسازه جهانی تبریز و در گروه دوم تیم های راه و شهرسازی گلستان، شهر بی نقطه ساری، شهدای پازوار امیرکلا و شهرداری مشهد برگزار شد.

نتایج دیدارهای هفته سوم از دور برگشت (پایانی) به شرح زیر است:

گروه الف :

هیأت کشتی بابلسر 5 – هیأت کشتی بندر گز، برنده 5 (امتیاز مثبت برابر 20- امتیاز عالی به نفع تیم بندرگز)

دیدار تیم های پتروشیمی بهشهر7 - پالاسازه جهانی تبریز 3

گروه ب :

دیدار تیم های راه و شهرسازی گلستان 7 - شهرداری مشهد 3

دیدار تیم های شهر بی نقطه ساری، برنده 5 – شهدای پازوار امیرکلا 5 (امتیاز مثبت 22 بر 20 به سود تیم ساری)

بنا بر اعلام مسئولان کمیته لیگ، مرحله نهایی این رقابت ها برای مشخص شدن تیم های برتر، اواخر تیرماه (در یک روز و به صورت مترکز) با حضور دو تیم برتر هر گروه (چهارتیم) برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار