وینگو بگوویچ اظهارات جالبی درمورد تیم ملی فوتبال ایران و جام جهانی 2018 داشت.

اظهارات جالب بگوویچ درمورد تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش گلستان24؛وینکو بگوویچ سرمربی کروات تیم گل گهر سیرجان درباره رویارویی تیم ملی کشورش مقابل فرانسه در فینال می‌گوید: «فرانسه تیم بسیار خوبی است که در همه خطوط قوی ظاهر می‌شود اما ما امیدواریم کرواسی انتقام جام جهانی ۹۸ فرانسه را بگیرد و تاریخ‌سازی کند. کرواسی واقعا بازیکنان خوبی دارد و هیچ کس توقع نداشت این تیم به بازی پایانی برسد؛ کشوری که کمتر از ۴ میلیون جمعیت دارد و پس از اروگوئه دومین کشوری است که با این جمعیت توانسته فینالیست شود. این یک موفقیت بزرگ برای مردم کرواسی است و حالا همه امیدوارند با پیروزی در دیدار آخر تاریخ‌ساز شویم.»


 او در تمجید از تیم ملی کشورش اینطور می‌گوید: «با شناختی که از تیم‌ها داشتم قبل از شروع جام پیش‌بینی می‌کردم که فرانسه، بلژیک و برزیل به همراه کرواسی به جمع چهار تیم پایانی صعود کنند و حالا دوست دارم کرواسی قهرمان شود. در جام جهانی فرانسه سه سال بود که جنگ در کرواسی تمام شده بود و هیچ کس کرواسی را نمی‌شناخت اما الان همه دارند در مورد کرواسی حرف می‌زنند. ما مردم کرواسی مثل ایرانی‌ها حس وطن‌پرستی شدیدی داریم و کشورمان را دوست داریم و اگر دقت کرده باشید بازیکنان ما با قلب‌شان بازی می‌کردند. ما آدم‌های مغروری هستیم و دوست داریم قهرمان شویم.»


او درباره عملکرد تیم ملی ایران می‌گوید: «متاسفانه باید بگویم که کی‌روش فلسفه فوتبال ایران را نشناخته است. شما در ایران در هر ورزشگاهی بروید از پایین‌ترین سطح تا لیگ برتر همیشه تماشاگران فریاد «حمله حمله» سر می‌دهند اما کی‌روش این فلسفه را اجرایی نکرد. ایران در فاز دفاعی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و خوب عمل کرد و وقتی مقابل پرتغال و اسپانیا عصبانی می‌شدند و جلو می‌رفتند خیلی راحت صاحب موقعیت می‌شدند و می‌توانستند برنده هم باشند. هر مربی خودش انتخاب می‌کند که چگونه بازی کند اما در ژنتیک فوتبال ایرانی نیست که فقط دفاع کند البته این نظر و ایده من است. با توجه به حریفان قدرتمند حاضر در گروه، ایران نتایج خوبی گرفت اما بازی‌های ژاپن و کره جنوبی را نباید فراموش کنیم.»

منبع: روزنامه ایران ورزشی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار