نائب رئیس فدراسیون ورزشی کارگری:

نایب رییس فدراسیون ورزش کارگری گفت: این فدراسیون ردیف بودجه ای مستقل ندارد و لازم است دولت و وزارت ورزش و جوانان برای تحقق این موضوع تلاش کنند.

فدراسیون ورزش کارگری ردیف بودجهای مستقل میخواهد

به گزارش گلستان ۲۴؛ بیژن شفیع خراسانی عصر امروز درحاشیه برگزاری نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی سه نفره کارگران کشور انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا گفت: اختصاص ردیف بودجه ای مستقل به اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات بین المللی کمک زیادی می کند.

شفیع خراسانی افزود : هم اکنون فدراسیون ورزش کارگری که در آبان سال 1391 و در لیست فدراسیون های آماتوری ورزش جمهوری اسلامی به تصویب رسید، با همکاری و تعامل دو وزارتخانه ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در 30 رشته ورزشی آقایان و بانوان فعالیت دارد. 

وی افزود : هزینه برگزاری مسابقات مختلف ورزشی کارگران که در استان ها و یا تهران برگزار می شود از محل کمک مالی اسپانسرها و یا واحدهای تولیدی که کارگران خود را به مسابقات اعزام می کنند، تامین می شود.

نایب رییس فدارسیون ورزش کارگری کشور همچنین گفت : کسب 32 مدال طلا، نقره و برنز ورزشکاران کارگر کشورمان از مسابقات المپیاد کارگری جهان که سال گذشته در لیتوانی برگزار شد ،از مجموع 220 نفر کاروان اعزامی ایران به این مسابقات ، کسب 32 مدال توسط آقایان و بانوان اعزامی به این مسابقات موفقیت خوبی برای کارگران کشورمان بود.

وی اضافه کرد: درصورت فراهم شدن امکانات و شرایط مالی مناسب، سال آینده نیز کاروان کارگری جمهوری اسلامی به مسابقات المپیاد جهانی کارگران که تیرماه 98 درکشور اسپانیا برگزار می شود، اعزام می شوند.

شفیع خراسانی در پایان افزود : برای اعزام هر ورزشکار مبلغ 50 میلیون ریال بابت هزینه های داخلی شامل بلیط هواپیما و ایاب و ذهاب و مبلغ 1500 یورو بابت هزینه های خارجی شامل اسکان و ایاب و ذهاب نیاز است.

به گفته این مقام مسئول، والیبال سالنی و ساحلی، دو و میدانی، جودو، کاراته، فوتسال، فوتبال، تنیس روی میز، شطرنج، بسکتبال، کشتی فرنگی و ساحلی و هندبال از جمله رشته هایی است که کارگران آقا و خانم به مسابقات جهانی اعزام می شوند.

در این دوره مسابقات والیبال ساحلی سه نفره کارگران کشور انتخابی تیم ملی که در روزهای 11 و 12 آبان و با شرکت 13 تیم از 11 استان کشور به میزبانی شهر گنبدکاووس برگزار شد، تیم گلستان به مقام قهرمانی رسید.

انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار