دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه در گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش گلستان 24 ؛ حکیم ایگدری در حاشیه آغاز مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه گنبدکاووس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور با شرکت 60 چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات هفته چهارم 60 راس اسب در 7 دور یک‌هزار متری با هم رقابت کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: در پایان هفته چهارم این مسابقات، آق اویلی بشگرد در دورهای سوم و ششم به ترتیب با اسب‌های عروس بندر و یاشار2 و عبدالرحیم آرمیده در دورهای چهارم و هفتم با اسب‌های سیلور بولد و اوسین بولد، همچنین در دور نخست رضا فهیمی با اسب سارینا خرقان، در دور دوم آرمین آق آتابای با اسب تانیلان و در دور پنجم پیمان قلرعطا با اسب چی پیک2 عناوین برتر دورهای مختلف را کسب کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان افزود: در رقابت‌های این هفته سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد باهم رقابت کردند.

وی تصریح کرد: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از 116 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: هفته پنجم کورس پاییزه پنج شنبه در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار