رییس هیات دو و میدانی گلستان گفت 8 دونده زن و مرد استان با نظر کادر فنی در رقابت های بین المللی داخل سالن آسیا مسابقه می دهند.

مسابقه 8 گلستانی در دوومیدانی داخل سالن آسیا

به گزارش گلستان۲۴؛سیدوحیدرضا میرا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها دوازهم و سیزدهم اسفند در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود و 4 مرد و 4 زن گلستانی به مصاف دوندگانی از 23 استان و هشت کشور می روند.
وی بیان کرد: حمیده اسماعیل نژاد در دوی 800 و 1500 متر، سمانه کوهکن در پرش طول و سه گام، آیلین بابکی در پرش ارتفاع و الناز کمپانی در دوی 100 متر با مانع بخش زنان و مبین مداحی، حمیدرضا کیا، هادی مداحی هر سه در ماده پرش سه گام و مبین کمی نژاد در ماده پرتاب وزنه مردان، نفرات اعزامی گلستان به این رقابت ها هستند.
رییس هیات دوومیدانی گلستان افزود: سیدصادق حسینی از مربیان باسابقه گلستانی مسوولیت هدایت ورزشکاران استان در این مسابقات را بر عهده دارد.
طبق اعلام فدراسیون دوومیدانی این مسابقات با حضور تیم‌های ایران، ترکیه، مالزی، هند، عراق، عمان، کویت، سوریه و افغانستان برگزار خواهد شد. 
سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده که این رقابت ها جنبه ارزیابی کلی برترین ها برای دعوت به اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان ایران در مسیر مسابقات قهرمانی آسیا را دارد.
پژمان قلعه نویی ملی پوش پرتاب چکش از جمله دو ومیدانی کاران استان گلستان است که تجربه شرکت در المپیک برزیل را دارد هرچند موفق به کسب مدال نشد.
هم اینک بیش از 600 نفر در گلستان دوومیدانی را به صورت حرفه ای انجام می دهند. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار