مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان با برگزاری رقابت های والیبال آغاز شد.

مسابقات جام رمضان در استان شروع شد

به گزارش گلستان۲۴؛ دهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان شامگاه سه شنبه همزمان با نخستین شب از ماه مبارک رمضان در رشته والیبال مردان آغاز شد.

در شب نخست این رقابت‌ها، از گروه دوم تیم «سرخ آبی» در بازی افتتاحیه با نتیجه دو بر صفر مقابل «پاساژ زرین» و با امتیازهای مشابه ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید و در بازی دوم از گروه چهارم تیم «گالری سیبیل» با حساب دو بر یک از سد «لوازم یدکی کردستان» گذشت که ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۲ به سود طرفین بود و تیم گالری سیبیل در ست سوم با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد.

دومین شب این رقابت‌ها امشب (چهارشنبه) برگزار می‌شود که در بازی نخست از گروه اول، تیم‌های «سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان» با «کابرن» و سپس از گروه سوم، «پاس» با «دیلایت» دیدار می‌کنند.

رقابت‌های والیبال مردان با حضور ۱۴ تیم در قالب دو گروه ۴ تیمی و دو گروه ۲ تیمی در سالن آزادی (خانه والیبال) گرگان برگزار می‌شود.

همچنین رقابت‌های والیبال بانوان از امشب آغاز می‌شود که طبق برنامه ابتدا «مدرسه والیبال اسپهبدان» با «شهرداری»، سپس «هیوا» با «مدرسه مهرگان» و در نهایت «کانون سارا» با «هیئت والیبال گرگان» مصاف می‌دهند.

این رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم در قالب دو گروه ۵ تیمی در سالن تختی گرگان برگزار خواهد شد.

 دهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و با شعار «شهر من، شهر انتظار» در ۲۹ رشته ورزشی آقایان، ۱۷ رشته ورزشی بانوان، ۱۶ رشته ورزشی ویژه محلات و پنج رشته ورزشی در بخش کودکان در ماه مبارک رمضان در محلات و اماکن ورزشی گرگان در حال برگزاری است.

مسابقات اصلی در رشته‌های بسکتبال، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد، ورزش باستانی و … در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان خواهد بود.

همچنین نخستین دوره «جام مولای عرشیان» ویژه ورزش محلات در رشته‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال، کبدی زمین خاکی، بدمینتون، داژبال، آمادگی جسمانی، ورزش معلولین و رشته‌های ورزشی ویژه کانون اصلاح و تربیت، مددجویان زندانی و حوزه‌های مقاومت سپاه در حال برگزاری است.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار