نخستین چالش ویلموتس با مربیان لیگ برتری


نخستین چالش ویلموتس با مربیان لیگ برتری

به گزارش گلستان 24 ؛ تیم ملی فوتبال ایران قرار است سه شنبه هفته جاری در دومین بازی تدارکاتی خود با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی به مصاف کره جنوبی برود.

سرمربی بلژیکی تیم ملی در گفتگویی که با محمدرضا ساکت، مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران داشته اعلام کرده است: برای شناخت روی بازیکنان زیر ۲۳ سال فوتبال ایران و آشنایی با بازیکنان لیگ برتری قصد دارد اردویی را در تیر ماه برگزار کند تا با انتخاب بهترین بازیکنان برای اردو‌های بعدی تیم ملی دست و بالش در پست‌های مختلف باز شود.

این اردو تنها برای شناسایی بازیکنان لیگ برتری و جوان تشکیل می‌شود و به همین دلیل لژیونر‌ها پس از یک فصل پرفشار برای استراحت در آن شرکت نمی‌کنند.

این درحالی است که طبق برنامه ریزی سازمان لیگ قرار است نوزدهمین دوره لیگ برتر از ۱۰ مرداد آغاز شود و با این وجود باید دید آیا سرمربیان لیگ برتری حاضر می‌شوند در زمان اوج آماده سازی تیم هایشان، بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار بدهند.

طبق اعلام برخی منابع اردویی که ویلموتس برای تیمش در نظر گرفته بین هفت تا ۱۰ روز و در دهه دوم تیر است. یعنی درست زمانی که تمام تیم‌های لیگ برتری مشغول انجام دادن بازی‌ها و اردو‌های تدارکاتی هستند. حال باید دید فدراسیون فوتبال برای تحقق این درخواست ویلموتس چه تعاملی با باشگاه‌های لیگ برتری ایجاد می‌کند تا بار دیگر اتفاقی که بار‌ها در دوران کارلوس کی روش شاهد آن بودیم تکرار نشود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار