تب والیبال این روزها حسابی داغ است و درخشش شاگردان کولاکوویچ هم به این فضا دامن زده است. تیم ملی ایران که تاکنون فقط یک باخت مقابل برزیل را در کارنامه دارد، ۲ بازی قبلی خود در هفته سوم مقابل کانادا و لهستان را با پیروزی پشت سر گذاشت؛ اتفاقی که با حمایت تماشاگران پرشور ارومیه ای رقم خورد.

موفقیت والیبال ایران و تزریق شادی در جامعه

به گزارش گلستان24؛موفقیت های والیبال ایران در جام ملت های جهان چشمگیر بود و توانست با برد بر لهستان و روسیه علاوه بر تداوم صدرنشینی ، فاصله خود را با رقیبان افزایش دهد .

والیبال ایران در طول تاریخ هیچگاه چنین اقتدار و صلابتی نداشته و رشد روز افزون سروقامتان در عرصه های جهانی بی نظیر است در حالی که سالهای قبل حتی در کسب یک ست در مقابل تیم های مطرح آسیایی مانند ژاپن ، چین و کره جنوبی به برتری دست یابد در حال حاضر در مقابل بهترین های دنیا قدم علم کرده و پا به پای تیم های اول جهان عرض اندام می کند .

01412931

البته قابل ذکر است موفقیت ورزشی مثل مابقی موفقیت ها به مذاق مخالفین جمهوری اسلامی ایران خوش نیامده و همیشه با سانسور و یا اخبار حداقلی رسانه های معاند روبرو می شود و در اخبار کوتاه سعی میکنند کامیابی ها در سبد انقلاب اسلامی قرار نگرفته و به مخاطب بقبولانند نظام در ورزش موفقیتی کسب نکرده است.

مزدوران رسانه ای که همیشه جهت ناامیدی و سیاه نمایی در جامعه ایران تلاش می کنند مرذم ایران را عقب مانده، ناامید و عصبی معرفی می کنند و با القای تصورات غلط مردم ایران را عصبی ترین و خشن ترین مردم جهان ترسیم کنند.

اقتدار و موفقیت ایران خوشایند هیچ کشورهای سرمایه داری و طرفدار نظام سلطه نیست و از آمریکا و اروپا گرفته تا کشور های منطقه دنبال تغییر حاکمیت ایران هستند تا نهضت گرسنگان را رقم بزنند . بگویند انقلاب علیه کشورهای سرمایه داری به نتیجه ای جز شکست و حقارت حاصل نخواهد داشت .

ایران در عرصه های مختلف به موفقیت های غیر قابل انکاری دست یافته و نیاز است با حمایت رسانه ای، شادی و نشاط به جامعه تزریق شود و نقشه های نظام سلطه و مزدور های رسانه ای نقش برآب شود و از نکات مهم جهت رشد فرهنگ جامعه ، آگاهی سواد فضای مجازی بصورت گسترده در عموم مردم عزیز کشورمان خواهد بود

ارسال نظر

آخرین اخبار