هئیت مدیره نباید بیشتر از این اتلاف وقت کند و با انتخاب یحیی گل محمدی سریعتر به بازار نقل و انتقالات و تمرینات مهم پیش فصل وارد شود

یحی گل محمدی بهترین گزینه سرمربی گری پرسپولیس

به گزارش گلستان 24  :پس از کش و قوس های فراوان همانطور که پیش بینی می شد برانکو قرارداد خود را فسخ نمود و دست هئیت مدیره پرسپولیس را در پوست گردو گذاشت . هئیت مدیره ضعیف پرسولیس که با ندانم کاری به مرحله ای رسیده که حالا کاسه چه کنم چه کنم بردست گرفته و برای دوران پسابرانکو هیچ پلان دیگری در برنامه ندارد و در حال فرصت سوزی می باشد .

پرسپولیس در مرحله ای سخت قرارگرفته که فقط یک تصمیم شجاعانه و با درایت هرچند ممکن است ریسک بالایی داشته باشد چاره کار باشد . پرسپولیس علاوه بر از دست دادن سرمربی محبوب، در شرایط بحرانی و غرق مشکلات بسر می برد. هواداران وقتی میبینند تیم برای جذب بازیکنان برنامه ای نداشته و در تمدید بازیکنان مطرح مانند بشار رسن ، علی علیپور ، مهدی ترابی ، محمد انصاری و علیرضا بیرانوند غفلت کرده و در حال از دست دادن بازیکنان شاخص و کلیدی هستند شعله های خشم را برافروخته تر میکند .

e65cbe0cd026717b9bdd3069ca239312

در حال حاضر جذب سرمربی خارجی بعلت طولانی بودن پروسه مذاکرات و قیمت بالای ارزی و مشکلات اقتصادی، اشتباه بزرگی به شمار میرود و باید به فکر جذب مربی سرشناس داخلی بود.

باید مورد توجه قرار گیرد حساسیت بالای هواداران نسبت به جانشینی برانکو قابل درک بوده و انتخاب افراد پرحاشیه مانند علی دایی بجز چند دستگی و تشدید اختلاف حاصلی بهمراه نخواهد داشت .

یحیی گل محمدی بهترین گزینه داخلی به حساب میاید که علاوه بر اینکه مورد تایید تماشاگران تیم قرمز پایتخت است دارای رزومه و در تیم های مختلف با موفقیت های چشم گیری به هدایت پرداخت در فعالیت های تکنیکی همیشه از بهترین های لیگ قرار می گرفت . حتی یک نیم فصل حضور بعنوان سرمربی تیم پرسپولیس توانست تیم دچار بحران را به فینال جام حذفی رساند هرچند اسیر ضربات پنالتی شد و جام را از دست داد.

هئیت مدیره نباید بیشتر از این اتلاف وقت کند و با انتخاب یحیی گل محمدی سریعتر به بازار نقل و انتقالات و تمرینات مهم پیش فصل وارد شود وگرنه این روند بجز تخریب ساختار و از هم گسستن تیم اصلی پرسپولیس فایده ای نخواهد داشت .

ارسال نظر

آخرین اخبار