رییس هیات کاراته گلستان از آمادگی کامل این استان برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی کاراته "گلستان کاپ" خبر داد و گفت: تاکنون حضور ۱۷۰ ورزشکار داخلی و ۵۰ ورزشکار و مربی خارجی در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این مسابقات قطعی است.

گلستان آماده برگزاری مسابقات بین‌المللی کاراته است

به گزارش گلستان ۲۴؛ اسماعیل جبله روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات از فردا ۹ آبان در سالن ورزشی دانشگاه آزاد علی‌آبادکتول آغاز و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: علاوه بر حضور قطعی تیم های ملی آذربایجان، عراق، ارمنستان، روسیه و افغانستان، احتمال حضور تیم های مالزی، ترکیه و گرجستان نیز در این رویداد ورزشی وجود دارد.

جبله افزود: علاوه بر ورزشکاران ملی پوش داخلی، در این رقابت ها ۳ تیم از گلستان به مصاف رقیبان می روند که امیدواریم استفاده از بازیکنان مستعد و رویارویی آن ها با نفرات شاخص داخلی و خارجی، منجر به افزوده شدن بر تجربه و مهارت آن ها برای آمادگی شرکت در رویدادهای بزرگ تر و معتبرتر شود.

رییس هیات کاراته گلستان اضافه کرد: هم اینک ۲ هزار نفر به صورت سازمان یافته و بیش از ۴ هزار نفر به صورت غیررسمی این ورزش را در استان انجام می دهند.

 علی آباد کتول در ۴۰ کیلومتری شرق گرگان مرکز استان گلستان واقع است .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار