بزرگترین و مدرن ترین شهربازی جزیره کیش

بیشتر مسافران و گردشگران به جزیره زیبای کیش از سفر خود راضی هستند و تعطیلات بسیار خوبی را سپری می کنند. اما چه چیزی باعث می شود شما عاشق سفر به این جزیره با انواع سلیقه ها و خواسته های مختلف گردشگران و مسافران و همچنین گروه های سنی مختلف افرادی باشید که به کیش سفر می کنند؟ چگونه یک جزیره می تواند همه نیازهای افراد مختلف ، از مقوله های مختلف سنتی ، از پیر تا جوان را برآورده و تأمین کند؟ چگونه می توان برای همه سلیقه ها سرگرمی وتفریح ایجاد کرد؟ همانطور که می دانیم ، جزیره کیش یکی از پر بازدیدترین مقاصد گردشگری در خاورمیانه است و حتی در میان کشورهای عربی که امروز به قطب گردشگری خاورمیانه تعلق دارند و تعداد زیادی از گردشگران و عاشقان تجملات به این کشورها می آیند ، جزیره کیش به عنوان یک رقیب جدی در کشورهای دیگر و مکانی جذاب در بین مسافران ، گردشگران و علاقه مندان به گشت و گذار شناخته شده است. در این جزیره به دلیل وجود منابع طبیعی زیبا و متفاوت از سایر مناطق ایران مانند دریا لاجورد ، ساحل بکر و تمیز ، پوشش گیاهی متفاوت جزیره و سرسبزی زیبای آن ، وجود گیاه و جانور آبزی گونه هایی برای آب نمک ، برای کسانی که مایل به بازدید هستند جاذبه های طبیعی و زیستگاه های این جزیره زیبا بسیار جذاب و شگفت انگیز خواهد بود.

علاوه بر این در تور ارزان کیش ، وجود اماکن فرهنگی ، تاریخی و ملی مانند شهر زیرزمینی کاریز ، مکانی شگفت انگیز برای مسافران تور کیش لحظه آخری است که علاقه مند به اماکن تاریخی و آشنایی با زندگی گذشته و بومیان جزیره کیش. علاوه بر این ، بسیاری از امکانات و خدمات مدرن ، جذاب و عالی در این جزیره با هدف گردشگران و مسافران بازدید کننده از کیش و علاقه مندان به تفریحات مدرن وجود دارد. خدمات و امکاناتی از جمله ساخت هتل ها و مهمانسراهای مجلل و باشکوه ، تعداد زیادی مرکز خرید با ارائه محصولات با کیفیت ایرانی و خارجی ، مراکز تفریحی مانند مجموعه های ورزشی و استخرها و کلوپ ها با بهترین امکانات ، رستوران ها و کافه های مختلف مغازه ها و بسیاری از امکانات دیگر مانند پارک ها و باغ وحش ها ، آکواریوم ها و پارک های تفریحی ، مکان خوبی برای افرادی خواهد بود که می خواهند از خریدهای مدرن و همچنین خریدهای ارزان قیمت لذت ببرند.

در میان این تفریحات ، پارک تفریحی Highland Kish با امکانات مناسب برای سنین مختلف یکی از محبوب ترین سرگرمی ها در بین گردشگران است. شهربازی هایلند کیش بسیار معروف است. این شهربازی در آوریل 1999 در زمینی به مساحت 3 هکتار ایجاد شده است. این شهربازی که یکی از بزرگترین و مجهزترین پارکهای تفریحی کشور است دارای تجهیزات بازی متنوعی است.

در شهربازی هایلند کیش می توانید انواع وسایل تفریحی مدرن ایرانی و خارجی را مشاهده کنید. غلتک آبی ، غلتک هوایی ، رنجر ، سورتمه کوهی ، سفینه فضایی ، چرخ فلک ، تاب کودک ، ماشین شوک الکتریکی ، ماشین ضربه آبی ، سینمای 2000 ، قطار لاستیکی ، آبشار ، شبیه ساز ، وحشی رودخانه و تکاور بخشی از این امکانات و بازی ها است. که هدف آن گردشگران در این استراحتگاه است.

در این مجموعه در تور لحظه آخری کیش یک شهربازی سرپوشیده نیز در نظر گرفته شده است که در نوع خود بسیار جذاب است. از جمله سرگرمی هایی که می توانید در این فضای داخلی تجربه کنید ، موارد زیر را خواهید دید:

انواع بازی های رایانه ای ، انواع بازی های الکترونیکی و مکانیکی مهیج و پرماجرا ، بازی های دوستانه بچه ها با جوایز ، بازی های رایانه ای برنده جوایز ، مینی گلف و بولینگ و سینمای ترسناک چند بعدی از جمله این سرگرمی ها. هستند.

به توضیح سفر باتو ، امکانات دیگری مانند رستوران ، کافه ، حمام ، رستوران فست فود و فضای سبز نیز برای راحتی بازدید کنندگان فراهم شده است.

در زمین بازی کودکان ، بازی ملایم و چرخ فلک ، ابزارهای فکری و خلاقیت کودکان در نظر گرفته می شود. شایان ذکر است که با وجود مدیریت و پرسنل خوب این مجموعه ، شما حتی می توانید فرزندان خود را به آنها بسپارید و برنامه های خود یا سایر برنامه ها را با ایمنی کامل خریداری کنید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار