رئیس جمهور؛

رئیس جمهور در جمع مردم استان گلستان گفت: کشور ما میتواند با تلاش مردم در کالا های اساسی استقلال داشته باشد و امروز در بسیاری از عرصه از واردکننده به صادرکننده تبدیل شدیم.

کشور ما میتواند با تلاش مردم در کالا های اساسی استقلال داشته باشد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، ابراهیم رئیسی ظهر امروز با حضور در مصلی وحدت گرگان و در جمع مردم گلستان  اظهار کرد: در دهه اول میخواستند نظام تأسیس نشود نتوانستند، در دهه دوم میخواستند نظام تثبیت نشود نتوانستند، در دهه سوم میخواستند نظام و پیام‌ انقلاب را متوقف کنند نتوانستند و این پیام در منطقه توسعه پیدا کرد.

وی افزود: امروز میخواهند پیشرفت کشور را متوقف کنند اما هرگز نمی‌توانند، پیشرفت کشور حتمی است، مردم با اراده ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم تصمیم گرفتند پیشرفت داشته باشند.

رئیسی گقت: امروز می‌توانیم بگوییم ایران کشور پیشرفته و فناور است‌.

وی افزود: میخواستند تولید و رشد اقتصادی کشور، رشد علم و فناوری و صنعت نظامی ما را متوقف کنند اما نتوانستند.

رئیسی اظهار کرد: کشور ما میتواند با تلاش مردم در کالا های اساسی استقلال داشته باشد و امروز در بسیاری از عرصه از واردکننده به صادرکننده تبدیل شدیم به طوری که واکسن کرونا را امروز صادر می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز نیرو های مسلح و بسیج دلاور ما از مولفه‌های قدرت به حساب می‌آیند.

رئیسی بیان کرد: پیشرفت‌های اقتصادی در کشور از مولفه های مهم قدرت کشور است، پیشرفت در علم و فناوری در مراکز دانشگاهی و پژوهشگاه‌ها، پیشرفت‌های شگفت‌آوری که علی رغم تحریم‌ها و تهدیدات پدید آمده است قدرت کشور است.

وی افزود: رساندن پیام انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی و مسلمان زیستن امتداد راهبردی نظام جمهوری اسلامی در همه نقاط منطقه است‌.

رئیسی افزود: دنیا از مقاومت مردم فلسطین شگفت زده هستندو بیش از ۷۰ روز است که مردم فلسطین درحال مقاومت هستند و  همه در شگفت از مقاومت و پایداری یک گروه مقاومت در فلسطین هستند، این قدرت اتصال با خداست.
رئیسی بیان کرد: امروز خلیج گرگان از تهدید تبدیل به فرصت برای منطقه شده است

رئیس جمهور افزود: برنامه دولت استفاده کردن از همه ظرفیت‌ها است. ظرفیت استان گلستان گردشگری است و ما نباید شاهد خشک شدن خلیج گرگان و تبدیل به تهدید برای منطقه شود، خلیج گرگان یک فرصت برای منطقه است.

وی گفت: خوشحالیم امروز دیدیم با تلاش عزیزان لایه‌روبی با موفقیت انجام شد. این تهدید برای مردم منطقه برطرف و تبدیل به فرصت برای منطقه و کشور شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار