فرماندار آق‌قلا :

فرماندار آق قلا گفت: برای نخستین بار انجمن حفاران کشور در استان گلستان ایجاد شده است.

راه اندازی انجمن حفاران کشور در آق قلا/ توسعه آق قلا در دستور کار جدی قرار دارد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سلیمان هاشمی صبح امروز در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین تعداد حفاران کشور را مردم آق قلا تشکیل می دهند لذا برای نخشتین بار انجام حفاران کشور در این شهرستان تشکیل و راه اندازی شده است.

وی افزود: اق قلا به عنوان قطب تولید مبل  یکی از شهرستان هایی است که روستاهای آن از جماه عطا آباد با اشتغال 3 هزار نفر  در صنعت مبل سازی و صادرات آن  پیشرو در این صنعت بوده و به دنبال  راه اندازی شهرک تولید مبل در این شهرستان هستیم.

هاشمی افزود: در رابطه با تولیذ پوشاک نیز روستای صحنه و چند روستای دیگر همچون عطا اباد در حال تولید پوشام هستکد که در این حوزه نیز به دنبال تشکیل قط تولید و صادرات پوشاک از این مناطق هم هستیم.

وی ادامه داد: تاسیسات وابسته به گردشگری نیز علاقمندان به سرمیاه گذاری در این شهرستان را تشویق به حضور در این شهرستان کرده و امید داریم در سال آینده بیشترین طرح های گردشگری را دراین شهرستان اجرائی کنیم.

فرماندار آق قلا  بیان کرد: در هفته دولت امسال نیز 164 طرح عمرانی و اقتصادی  با اعتبار یکهزار و 264 میلیارد و 312 میلیون تومان به بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود.

وی افزود:سال گذشته 100 طرح عمرانی و اقتصادی به مبلغ 20 میلیارد و 431 میلون تومان بوده است.

هاشمی گفت: از تعداد 164 طرح هفته دولت تعداد 104 به طرح عمرانی و 60طرخ در حوزه اقتصادی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: توسعه اق قلا در دستور کار جدی قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار